Prati nas

Mozaik

Bako, djede, ne trebam vas, imam Google!

Manje od četvrtine baka i djedova je reklo kako im unuci postavljaju pitanja iz praktičnog domaćinstva poput pranja rublja, kuhanja ili prišivanja dugmadi. Samo trećina ispitanih je rekla kako su ih unuci upitali kako se živjelo u vrijeme dok su bili mladi.

Objavljeno

|

Što dijeca traže na internetu? Što rade na internetu?
foto: BigStock

Sve veći broj djece ignorira obiteljske savjete i za pomoć se obraća Googleu, pokazali su rezultati istraživanja koje je na 1500 sudionika 2013. godine provelo britansko regulatorno tijelo za telekomunikacije Ofcom.

Osim najveće internetske tražilice, bakino i djedovo znanje nadomještaju Wikipedia i Youtube kojima djeca postavljaju većinu osnovnih pitanja koje su naše generacije postavljale roditeljima i njihovim roditeljima.

Manje od četvrtine baka i djedova je reklo kako im unuci postavljaju pitanja iz praktičnog domaćinstva poput pranja rublja, kuhanja ili prišivanja dugmadi. Samo trećina ispitanih je rekla kako su ih unuci upitali kako se živjelo u vrijeme dok su bili mladi, a čak 96% ispitanika misli da su sami postavljali puno više pitanja kad su bili mladi.

Zbog svega djedovi i bake misle da je njihova uloga u suvremenoj obitelji sve manja i manja. „Vjeruju da su ih Google, Youtube, Wikipedia i veliki internetski izvori praktičnih savjeta potisnuli u zapećak“, kaže Susan Fermor, stručnjakinja za čišćenje. „Svjesni su da djeca, koja ne dižu nosove sa zaslona laptopa, tableta, računala i pametnih telefona, puno lakše na internetu potraže brzi savjet. Prijašnje generacije to nisu činile, jer tada naprosto nije bilo interneta.“

Istraživanja je potvrdilo i da je gotovo svaki drugi trogodišnjak ili četverogodišnjak tehnološki pismen.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.