foto: Westgate, PR

Kupujemo u društvu i tražimo jedinstvene shopping doživljaje

Autor: • 24. 07. 2017. • Promo84 • Verzija za ispis Verzija za ispis

Westgate Shopping City, kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj, anketirao je više od dvije tisuće ispitanika (2.049) kako bi se doznalo što kupci vole i kako kupuju. Anketa je provedena u lipnju 2017. godine online i usmenim putem. Većina anketiranih živi u urbanim sredinama i starosne je dobi od 19 do 45 godina.

Anketa je pokazala da gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500,00 i 1.000,00 kuna. Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja. Pored samog shoppinga vrhunskih modnih marki, kupcima su iznimno važni i jedinstveni doživljaji kupovine, gastro ponude, zabavni događaji, dječji sadržaji i prometna povezanost što su u Westgateu ocijenili iznimno kvalitetnim. Trend u kupovini predstavljaju manje kupnje u više trgovina.


Westgate kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo. Posjetite Westgate jer ljetna sniženja u najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj su u tijeku!

foto: Westgate, PR

Ključne riječi Sve o temi:

Imate komentar?

Povezane teme

Comments are closed.