Prati nas

Vijesti

Istraživanje: Prodaju vam skuplje i lošije nego Nijemcima

Hrenovke od pilećeg i purećeg mesa na hrvatskom tržištu, suprotno nazivu su rađene od takozvanog otkoštenog mesa, koje se prema EU propisima ne smije označavati kao meso. Njemački proizvod je napravljen od pravog purećeg i pilećeg mesa.

Objavljeno

|

je li strana hrana kvalitetna?
foto: Pixabay

Europarlamentarka Biljana Borzan (SDP) objavila je rezultate istraživanja koje dokazuje da se neki strani proizvod na hrvatskom i domicilnom tržištu kvalitetom jako razlikuju. Istraživanej je provedeno u najstrožim uvjetima u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu, a sredstva za njega osigurala je Europska unija.

Obuhvaćeno je 26 proizvoda iz Hrvatske i Njemačke, a osim kod Nutelle značajne razlike u kvaliteti su pronađene kod još četiri proizvoda: Wuddy hrenovke, Hipp dječja hrana, Danone Activia, Haribo gumeni bomboni i Ariel deterdžent za pranje rublja.

„Najveće razlike su uočene kod pet prehrambenih proizvoda i jednog deterđenta. Woody hrenovke od pilećeg i purećeg mesa na hrvatskom tržištu, suprotno nazivu su rađene od tzv. otkoštenog mesa, koje se prema EU propisima ne smije označavati kao meso. Njemački proizvod je napravljen od pravog purećeg i pilećeg mesa“, kaže Borzan.

Kod još  14 proizvoda (53,8%) je nađena razlika u kvaliteti, a kod 9 od tih 14 je nađena razlika i u kvaliteti i u cijeni. Ipak, četiri proizvoda nisu pokazala nikakvu razliku u cijeni i kvaliteti, a to su: Happy Day 100% Orange, Red Bull, Barilla Spagetti i Lenor.

Većina analiziranih proizvoda u Hrvatskoj imaju i do 80% veću cijenu nego u Njemačkoj. „I ovo istraživanje je, kao i ranija europska istraživanja, potvrdilo opravdanost stava više od 80 posto naših građana koji misle da ih multinacionalne kompanije tretiraju kao građane drugog reda. Moj posao je da Europska unija radi za ljude, a ovi rezultati su veliki doprinos rješavanju ovog problema na razini Unije“, zaključila je Borzan.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.