Prati nas

Aktivno starenje

Akcija ‘Dovedi roditelja na posao’

Mnogi, uglavnom stariji, roditelji uopće ne razumiju čime se njegovo dijete bavi. zato je LinkedIn pokrenuo akciju u kojoj bi tvtke na jedan dan otvorile vrata roditeljima svojih zaposlenika.

Objavljeno

|

Roditelji na poslu
foto: BigStock

LinkedIn je najveća svjetska društvena mreža profesionalaca i kompanija. Predvodnik je nove ideje koja se na prvi pogled čini veoma neobičnom. Naime, želja im je omogućiti roditeljima zaposlenika u različitim profesijama da posjete i upoznaju radno mjesto svojeg djeteta.

Kako prenosi portal Tehnoklik.hr, LinkedInova ideja sastoji se u tome da zaposleni u različitim sektorima na jedan dan dovedu svoje roditelje na radno mjesto. Na ovakvu su zamisao došli nakon što su ustanovili da mnogi roditelji zapravo uopće ne razumiju čime se njihovo dijete bavi. Poslovi koji uključuju suvremenu naprednu tehnologiju, često su zbunjujući za starije rodtelje. Osim toga, stranica za profesionalno umrežavanje smatra da bi susret zaposleika i njihovih roditelja u profesionalnom okruženju mogao biti vrlo koristan i produktivan.

6. studenog tako je u samoj tvrtci LinkedIn organiziran drugi po redu ovogodišnji „Bring Your Parent Day“, odnosno „Dan kada na posao dovodite roditelje“. Na taj način žele ohrabriti i druge tvrtke da u svoje prostorije puste roditelje svojih zaposlenika.

tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema studiji koju je nedavno proveo LinkedIn, jedan od tri roditelja kaže da posjeduje vještine i znanja koja još nije podijelio sa svojim djetetom, a za koje misli da bu mu koristile u karijeri. Ujedno, oko dvedeset posto roditelja kaže kako neka svoja znanja namjerno ne dijele sa svojom djecom jer smatraju da ne znaju dovoljno o tome čime se njihova djeca bave te da ih podmladak možda ne bi ni poslušao. Tvrtka LinkedIn smatra da bi premošćivanje tog komunikacijskog jaza itekako moglo pomoću u razvoju njihovih karijera jer je baza znanja njihovih roditelja velika i vrlo iskoristiva.

U akciji „Bring Your Parent Day“ prošle je godine sudjelovalo čak 30 tvrtki i više tisuća radnika iz čitavog svijeta. Zasada u akciji ne sudjeluje niti jedna tvrtka iz Hrvatske.

tekst se nastavlja ispod oglasa
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.