Prati nas

Aktivno starenje

Akcija ‘Dovedi roditelja na posao’

Mnogi, uglavnom stariji, roditelji uopće ne razumiju čime se njegovo dijete bavi. zato je LinkedIn pokrenuo akciju u kojoj bi tvtke na jedan dan otvorile vrata roditeljima svojih zaposlenika.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Roditelji na poslu
foto: BigStock

LinkedIn je najveća svjetska društvena mreža profesionalaca i kompanija. Predvodnik je nove ideje koja se na prvi pogled čini veoma neobičnom. Naime, želja im je omogućiti roditeljima zaposlenika u različitim profesijama da posjete i upoznaju radno mjesto svojeg djeteta.

Kako prenosi portal Tehnoklik.hr, LinkedInova ideja sastoji se u tome da zaposleni u različitim sektorima na jedan dan dovedu svoje roditelje na radno mjesto. Na ovakvu su zamisao došli nakon što su ustanovili da mnogi roditelji zapravo uopće ne razumiju čime se njihovo dijete bavi. Poslovi koji uključuju suvremenu naprednu tehnologiju, često su zbunjujući za starije rodtelje. Osim toga, stranica za profesionalno umrežavanje smatra da bi susret zaposleika i njihovih roditelja u profesionalnom okruženju mogao biti vrlo koristan i produktivan.


6. studenog tako je u samoj tvrtci LinkedIn organiziran drugi po redu ovogodišnji „Bring Your Parent Day“, odnosno „Dan kada na posao dovodite roditelje“. Na taj način žele ohrabriti i druge tvrtke da u svoje prostorije puste roditelje svojih zaposlenika.

Prema studiji koju je nedavno proveo LinkedIn, jedan od tri roditelja kaže da posjeduje vještine i znanja koja još nije podijelio sa svojim djetetom, a za koje misli da bu mu koristile u karijeri. Ujedno, oko dvedeset posto roditelja kaže kako neka svoja znanja namjerno ne dijele sa svojom djecom jer smatraju da ne znaju dovoljno o tome čime se njihova djeca bave te da ih podmladak možda ne bi ni poslušao. Tvrtka LinkedIn smatra da bi premošćivanje tog komunikacijskog jaza itekako moglo pomoću u razvoju njihovih karijera jer je baza znanja njihovih roditelja velika i vrlo iskoristiva.

U akciji „Bring Your Parent Day“ prošle je godine sudjelovalo čak 30 tvrtki i više tisuća radnika iz čitavog svijeta. Zasada u akciji ne sudjeluje niti jedna tvrtka iz Hrvatske.

.

Aktivno starenje

Tito (79) je postao prava kulinarska senzacija na Youtubeu

Prije korone, radio je u jednoj trgovini mješovitom, no zbog epidemije bio je prisiljen napustiti posao. Umjesto da se samosažalijeva, pokrenuo je kulinarski show na Youtube i postao prava zvijezda.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Nakon što je izgubio posao zbog koronavirusa, Carlos “Tito Charly” Elizondo pokrenuo je svoj vlastiti kulinarski show i postao prava Youtube senzacija – i to sve u dobi od 79 godina.

Tijekom karantene većina nas se bacila na kuhanje i pečenje, no tek su rijetki iz tog ukusnog hobija uspjeli izvući i nešto više – osim prekomjernih kilograma. No Tito Charly izvještio se u pripremanju mnogi delicija, uglavnom tradicionalne meksičke kuhinje, i svoje umijeće pokazao je na svojem Youtube kanalu.


Prije korone, radio je na pola radnog vremena u jednoj trgovini mješovitom robom u Monterreyu u Meksiku, no zbog epidemije je bio prisiljen napustiti posao. Umjesto da se samosažalijeva, zamolio je kći i unuka za pomoć oko tehničkih pojedinosti pa je počeo snimati svoje kuhanje. Ljudima su se svidjele video snimke ovog simpatičnog gospodina i broj pratitelja na njegovom Youtube kanalu ubrzo je narastao na nevjerojatnih 400 tisuća.

Novu epizodu svoje kulinarske emisije Tito objavljuje svake nedjelje, a iako je u originalu na španjolskom jeziku, show mogu pratiti i svi ostali s obzirom da ima engleske titlove. Ono što se gledateljima Titove emisije, pored samih delicija, najviše sviđa je strast i ljubav s kojom Tito pristupa hrani.

Tito, inače udovac s troje djece i šestoro unučadi, nije se zaustavio na ovome. Stvorio je svoju vlastitu liniju namirnica koju koristi u pripremi jela pa se tako, također putem interneta, može kupiti poseban Titov sir, sušeno meso i razni začini.

Tito je i više nego zadovoljan kako se biznis razvio, ali ne planira na tome stati, već će ga nastojati dodatno proširiti. “Uvijek sam imao pozitivan stav prema životu i gledao naprijed. Ništa nije nemoguće, uvijek postoji način”, kaže simpatični Tito.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP