Prati nas

Aktivno starenje

Akcija ‘Dovedi roditelja na posao’

Mnogi, uglavnom stariji, roditelji uopće ne razumiju čime se njegovo dijete bavi. zato je LinkedIn pokrenuo akciju u kojoj bi tvtke na jedan dan otvorile vrata roditeljima svojih zaposlenika.

Objavljeno

|

Roditelji na poslu
foto: BigStock

LinkedIn je najveća svjetska društvena mreža profesionalaca i kompanija. Predvodnik je nove ideje koja se na prvi pogled čini veoma neobičnom. Naime, želja im je omogućiti roditeljima zaposlenika u različitim profesijama da posjete i upoznaju radno mjesto svojeg djeteta.

Kako prenosi portal Tehnoklik.hr, LinkedInova ideja sastoji se u tome da zaposleni u različitim sektorima na jedan dan dovedu svoje roditelje na radno mjesto. Na ovakvu su zamisao došli nakon što su ustanovili da mnogi roditelji zapravo uopće ne razumiju čime se njihovo dijete bavi. Poslovi koji uključuju suvremenu naprednu tehnologiju, često su zbunjujući za starije rodtelje. Osim toga, stranica za profesionalno umrežavanje smatra da bi susret zaposleika i njihovih roditelja u profesionalnom okruženju mogao biti vrlo koristan i produktivan.


6. studenog tako je u samoj tvrtci LinkedIn organiziran drugi po redu ovogodišnji „Bring Your Parent Day“, odnosno „Dan kada na posao dovodite roditelje“. Na taj način žele ohrabriti i druge tvrtke da u svoje prostorije puste roditelje svojih zaposlenika.

Prema studiji koju je nedavno proveo LinkedIn, jedan od tri roditelja kaže da posjeduje vještine i znanja koja još nije podijelio sa svojim djetetom, a za koje misli da bu mu koristile u karijeri. Ujedno, oko dvedeset posto roditelja kaže kako neka svoja znanja namjerno ne dijele sa svojom djecom jer smatraju da ne znaju dovoljno o tome čime se njihova djeca bave te da ih podmladak možda ne bi ni poslušao. Tvrtka LinkedIn smatra da bi premošćivanje tog komunikacijskog jaza itekako moglo pomoću u razvoju njihovih karijera jer je baza znanja njihovih roditelja velika i vrlo iskoristiva.

U akciji „Bring Your Parent Day“ prošle je godine sudjelovalo čak 30 tvrtki i više tisuća radnika iz čitavog svijeta. Zasada u akciji ne sudjeluje niti jedna tvrtka iz Hrvatske.

.

Aktivno starenje

Cvijeta Pahljina doktorirala je sa 77 godina: Nikad nismo prestari, ali ni premladi za učenje

‘Bilo je puno ispita koje je trebalo pripremiti. To je jedno područje koje meni nije tako blisko, kao medicina, i trebalo je i taj rječnik svladati. Meni je svaki ispit jedno istraživanje, a ispita je bilo 15’, kaže logoterapeutkinja Pahjina.

Objavljeno

|

Autor

Mnogo puta spominjanu izreku da za obrazovanje nikada nije kasno, najbolje potvrđuje ova priča. Cvijeta Pahljina doktorica znanosti postala je sa 77 godina, javlja HRT.

Rođena je, kaže, na najljepšem otoku na svijetu – Rabu. Ima šestero djece i uspješnu karijeru. Diplomirala je na Medicinskom fakultetu i specijalizirala psihijatriju. Ali nije željela stati na tome.


Zato je ova 77-godišnjakinja odlučila doktorirati u području logopedagogije, svoje velike ljubavi. U to je uložila sedam godina predanoga rada. “Bilo je puno ispita koje je trebalo pripremiti. To je jedno područje koje meni nije tako blisko, kao medicina, i trebalo je i taj rječnik svladati. Meni je svaki ispit jedno istraživanje, a ispita je bilo 15”, rekla Pahljina.

Imala je, kaže, najbolju mentoricu na svijetu. A profesorica Dubravka Miljković uzvraća: “Koliko sam ja bila mentorica kolegici, toliko sam ja učila od nje. To je osoba s toliko puno životnog iskustva i topline da sam u svakom našem kontaktu ja možda profitirala više nego ona”, rekla je prof. dr. Miljković s Učiteljskog fakulteta.

To je do sada najposjećenija obrana doktorata na Učiteljskom fakultetu, otkrivaju i dekan i predsjednik Komisije. Cvijeta je suvereno obranila svoj doktorat, pokazala i kazala: “Nikada nismo previše stari da bi prestali s učenjem i nikada nismo previše mladi da bi s tim počeli.”

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP