Prati nas

Stil i ljepota

Sve se može: Ostanite frajer i nakon pedesete!

Muškarac 21. stoljeća ne koristi estetsku kirurgiju i ne pretvara se da je mlađi no što je. Svoju vitalnost održava njegom tijela, aktivnim životom, praćenjem tehnologija i druženjem s mlađima od sebe.

Objavljeno

|

Kako ostati zgodan u starosti?
foto: BigStock

Ukratko, prihvatite ćelavost, nabavite dobar sat i nemojte depilirati prsa. Dopušteno je bojiti kosu, obavezno uredite spojene obrve (ako ih imate) i nosite traperice, piše Daily Mail. Istraživanje provedeno na više od 1500 američkih žena i muškaraca dobi 18-55 godina pokazuje da skoro 50% ispitanika misli kako bi muškarci trebali farbati kosu i bradu, ako su sijedi. Utješno je što druga polovica ispitanika ne misli tako, što je i naš stav.

Ali nije prihvatljivo pratiti djecu na društvenim mrežama, koristiti preparate za tamnjenje kože ili depilacija. Michele Probst, kozmetičarka i šminkerica slavnih kaže „Nikada niste prestari da se počnete brinuti o svojoj koži. Danas muškarci troše 33 milijardi dolara godišnje na svoj izgled. Lice je prvo što se primijeti na vama, brinite se o njemu. Nije stvar u uljepšavanju, već u tome da vam koža izgleda zdravo.“


Uz to, potrebno je obavljati godišnje preglede kod liječnika, a prihvatljivo je i ležerno odijevanje pa i nošenje kožnih jakni. Na popisu dopuštenih stvari je i eliminacija dlaka u nosnicama i ušima, ali nije dopušteno nošenje pripijenih traperica, bušenje tijela i injektiranje botoksa. Ono što je posebno zanimljivo jest da 40% ispitanika misli kako bi muškarci trebali obrijati glavu kao svojevrsni modni stav. Ispitanici su podijeljeni oko tetoviranja, no 51% ih misli kako je nadlaktica najbolji dio tijela za tetovažu.

Dobra stvar je da većina ispitanih misli da se sredovječni muškarci ne trebaju suzdržavati od životnih radosti i uzbuđenja: od bungee jumpinga preko ronjenja do zmajarenja i skijanja na vodi. 60% ispitanih misli da bi muškarci stariji od 50 godina trebali štedjeti za stare dane. 4 od 10 ispitanih misli da je važno redovito obavljati kolonoskopiju, dok ih 36 posto misli da bi se pedesetogodišnjaci trebali odvažiti i riskirati u karijeri kako bi ostvarili svoje snove.

Ispitanici koji su već navršili 50 godina u 34% slučajeva priznaju da osjećaju svoje godine. Drugih 34% ih kaže da se osjećaju kao i u četrdesetima, dok ih se 12% izjasnilo da se osjećaju kao u tridesetima. Mali ostatak kaže da se osjećaju kao da su tinejdžeri.

Ono što je posebno istaknuto jest da bi muškarci i nakon 50. rođendana trebali očuvati vitalnost kroz održavanje ravnoteže između privatnog i poslovnog života te praćenje tehnologija. Svoje bi godine trebali koristiti kao prednost kroz dijeljenje znanja i iskustva povezujući se i komuniciranju s osobama mlađima od sebe.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP