Prati nas

Stil i ljepota

Zašto su ćelavi muškarci ženama neodoljivi?

Nema razloga za zabrinutost zbog sve rjeđe kose. Umjesto prematanja kose i prikrivanja tjemena, posegnite za britvicom i mašinicom, jer su ćelavci pravi otrov za žene.

Objavljeno

|

Ćelavi muškarci su seksi
Bruce Willis (foto: BigStock)

Iako mnogi muškarci istinski pate zbog prirodnog gubitka kose, sve je manje razloga za to. Muške se frizure posljednjih godina smatraju životnom komplikacijom pa velik dio muškaraca, čak i kada imaju gustu i kvalitetnu kosu, biraju britvice i trimere umjesto češlja i gela. Muškarci koji s godinama ćelave više ne moraju prematati ostatke kose na način da slučajni promatrač ne zna gdje taj otužni meandar počinje, a gdje završava. Ljepši spol istovremeno tvrdi da su ćelavi muškarci otrov za žene!

1. Glatko obrijana glava čini muškarca urednijim

Kolumnistica portala allwomenstalk.com Aprille Ross tako piše da su ćelavi muškarci seksi odmah nakon buđenja, zato jer nemaju kosu koja bi bila raščupana. A ta se urednost vidi i kroz dan. Čak i kada se znoje tijekom sporta, nema slijepljenje mokre kose. Dovoljno je samo prebrisati i sve je opet kako treba biti.


2. Muževniji su

Gotovo svi akcijski junaci su ćelavi, s razlogom. Pogledajte samo Brucea Willisa, Jasona Stathama ili Samuela L. Jacksona. Njihova ćelavost samo naglašava uloge koje igraju. Ćelavci su više seksi od muškaraca koji nose konjske repiće.

3. Ne brine ih previše kako izgledaju

Oni ne provode sate pred ogledalom prije no što napuste kuću. Prizemljeni su i ne brinu što drugi misle o njihovom izgledu. Češće imaju taj seksi stav – uzmi ili ostavi.

4. Umjesto frizurom, osvajaju drugim adutima

Žene koje na muškarcima prvo primijete frizuru, sada moraju potražiti nešto drugo. Možda će prije primijetiti njegov osmjeh, gard, izraz lica, način na koji gestikulira dok priča ili bezbroj drugih detalja koji ne bi došli do izražaja.

5. Imuni su na loše frizure

Okruženi smo s lošim frizurama. Neke su toliko loše da bi ih trebalo obrijati još u frizerskom salonu. Muškarci bez kose nemaju te brige. Oni su jednako seksi glatko obrijani ili s milimetar-dva kose na glavi.

6. Imaju više samopouzdanja

A samopouzdanje je seksi. Ćelavi hodaju uzdignute glave, smješkaju se svima koje sretnu i isijavaju karizmu. Kod muškaraca koji pokazuju samopouzdanje izgled nije važan.

7. Spremni su za promjene

Muškarac koji prihvaća stvarnost i nedostatak kose neće prikriti umetkom ili odurnom frizurom, a sve kako bi izgledao mlađe, je vrijedan poštovanja. On prihvaća da se njegovo tijelo mijenja. Muškarac koji to prihvaća, pogotovo kada se radi o ćelavosti, ima više razumijevanja za fizičke promjene kroz koje žena prolazi.

8. Imaju više testosterona

Vrlo je vjerojatno da će prirodni ćelavi muškarac imati više testosterona od onoga koji nije ćelav. Napose, upravo je testosteron u samom uzroku ćelavljenja. Njihov libido je jači, što je nešto što će razveseliti njihove partnerice.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP