Prati nas

Promo

Kupujemo u društvu i tražimo jedinstvene shopping doživljaje

Gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500,00 i 1.000,00 kuna. Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja.

Objavljeno

|

foto: Westgate, PR

Westgate Shopping City, kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj, anketirao je više od dvije tisuće ispitanika (2.049) kako bi se doznalo što kupci vole i kako kupuju. Anketa je provedena u lipnju 2017. godine online i usmenim putem. Većina anketiranih živi u urbanim sredinama i starosne je dobi od 19 do 45 godina.

Anketa je pokazala da gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500,00 i 1.000,00 kuna. Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja. Pored samog shoppinga vrhunskih modnih marki, kupcima su iznimno važni i jedinstveni doživljaji kupovine, gastro ponude, zabavni događaji, dječji sadržaji i prometna povezanost što su u Westgateu ocijenili iznimno kvalitetnim. Trend u kupovini predstavljaju manje kupnje u više trgovina.


Westgate kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo. Posjetite Westgate jer ljetna sniženja u najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj su u tijeku!

foto: Westgate, PR

.

Promo

Slušni centar Neuroth na novoj zagrebačkoj adresi

‘Strah od života sa slušnim pomagalima je nerijetko najveća kočnica do kvalitetnijeg života i toga smo više nego svjesni. Naša istraživanja pokazuju da prođe 7 i više godina od trenutka kada se pojave prvi problemi sa sluhom pa do priznavanja potrebe za stručnom pomoći.’

Objavljeno

|

Austrijska tvrtka Neuroth u Zagrebu je otvorila slušni centar na novoj atraktivnoj i lako dostupnoj lokaciji. Na adresi Heinzelova 1/a, otvoren je Neuroth slušni centar koji će svojim korisnicima u osvježenom prostoru ponuditi najviše standarde usluge uz potpis ove austrijske tvrtke u stoljetnom obiteljskom vlasništvu.

Cilj tvrtke Neuroth od samih početaka koji sežu u 1907. godinu je skinuti stigmu s osoba oslabljenog sluha i pokazati im koliko život može biti lijep kada čovjek ponovno dobro čuje.


“Strah od života sa slušnim pomagalima je nerijetko najveća kočnica do kvalitetnijeg života i toga smo više nego svjesni. Naša istraživanja pokazuju da prođe 7 i više godina od trenutka kada se pojave prvi problemi sa sluhom pa do priznavanja potrebe za stručnom pomoći. Kako se smatramo profesionalcima za sluh, mi u Neurothu taj postupak nastojimo olakšati u što većoj mjeri. Naša nova lokacija je još jedan korak prema većoj dostupnosti prepoznatljive i beskompromisne Neuroth kvalitete”, izjavila je direktorica Neurotha za Hrvatsku, Iva Šimunec.

foto: Promo

Za malene korisnike, na novoj adresi slušnog centra Neuroth nalaze se i stručni dječji akustičari uz koje su koraci prema boljem sluhu i snalaženju jednostavniji i brži.

“Tvrtka Neuroth u Hrvatskoj je prisutna već osam godina i od samih početaka je inicijator promjena i kvalitetnijeg pristupa prema osobama koje se suočavaju s problemima sluha. Mi u grupi potičemo rast i inovacije, a sve su naše aktivnosti ciljano usmjerene prema potrebama klijenata. Neuroth se nalazi na ishodištima dostupnih tehnoloških noviteta i spreman je svojim korisnicima ponuditi samo najbolje za dobar sluh što ćemo nastaviti činiti dijem Europe jer bolje čuti znači i bolje živjeti”, izjavio je Peter Jagodič, regionalni direktor Neurotha za jugoistočnu Europu.

Otvaranjem slušnog centra Neuroth na novoj lokaciji zatvoren je dosadašnji slušni centar na adresi Kišpatićeva 12, u sklopu zagrebačke bolnice Rebro.

foto: Promo

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP