Prati nas

Promo

Kupujemo u društvu i tražimo jedinstvene shopping doživljaje

Gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500,00 i 1.000,00 kuna. Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja.

Objavljeno

|

foto: Westgate, PR

Westgate Shopping City, kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj, anketirao je više od dvije tisuće ispitanika (2.049) kako bi se doznalo što kupci vole i kako kupuju. Anketa je provedena u lipnju 2017. godine online i usmenim putem. Većina anketiranih živi u urbanim sredinama i starosne je dobi od 19 do 45 godina.

Anketa je pokazala da gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500,00 i 1.000,00 kuna. Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja. Pored samog shoppinga vrhunskih modnih marki, kupcima su iznimno važni i jedinstveni doživljaji kupovine, gastro ponude, zabavni događaji, dječji sadržaji i prometna povezanost što su u Westgateu ocijenili iznimno kvalitetnim. Trend u kupovini predstavljaju manje kupnje u više trgovina.

Westgate kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo. Posjetite Westgate jer ljetna sniženja u najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj su u tijeku!

foto: Westgate, PR

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.