Prati nas

Stil i ljepota

Bon i Pon: Što ona zamisli, to on uokviri, što on odjene, to ona upotpuni

No oni nisu obični Instagram selebritiji. Više su kao modni blizanci, ali nemojte to doslovno shvatiti. Ovaj par u šezdesetim godinama života svakodnevno promišlja kako će se odjenuti, a da ono što nose ona i on bude dio zajedničke cjeline.

Objavljeno

|

foto: bonpon511 @ Instagram

Bon i Pon su japanski umirovljenički par koji na Instagramu prati više od 733.000 ljudi kako bi vidjeli – što su odjenuli. No oni nisu obični Instagram selebritiji. Više su kao modni blizanci, ali nemojte to doslovno shvatiti.

Pravim imenom Tsuyoshi i Tomi Seki osvojili su društvene mreže kada su 2016. godine počeli objavljivati svoje usklađene odjevne kombinacije. Ovaj par u šezdesetim godinama života svakodnevno promišlja kako će se odjenuti, a da ono što nose ona i on bude dio zajedničke cjeline. Što ona počne, to on uokviri. Što on odjene, to ona upotpuni. Hvale ih obični ljudi, ali i modni gurui. Ali i njihova životna priča je zanimljiva. Riječ je o paru koji se je zaljubio u srednjoj školi, a vjenčali su se prije 38 godina.


A zato što su postali prave modne zvijezde, idući će mjesec lansirati vlastitu liniju odjeće i modnih dodataka. Bon i Pon razvili su ih u suradnji s dizajnerom Isetanom Mitsukoshijem. Kao i većina drugih internetskih zvijezda u zrelim godinama, svoju slavu i uspjeh duguju djeci. Naime, prve njihove modne fotografije objavila je njihova kćer na vlastitom profilu, nakon čega je postalo jasno da je riječ o dobrom materijalu koji zaslužuje vlastiti kanal.

A post shared by bon・pon (@bonpon511) on

A post shared by bon・pon (@bonpon511) on

A post shared by bon・pon (@bonpon511) on

A post shared by bon・pon (@bonpon511) on

A post shared by bon・pon (@bonpon511) on

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP