Prati nas

Stil i ljepota

Elle Macpherson (54) izgleda odlično, no treba li nam ona biti uzor?

Jeste li čuli za pojam “beach body” odnosno “tijelo za bikini”? U pitanju je mlado, mršavo, utegnuto tijelo koje izgleda lijepo u bikiniju. No zašto bi samo mlado i mršavo bilo lijepo? Zar i žena od pedeset, šezdeset ili više godina ne može izgledati dobro u kupaćem kostimu?

Objavljeno

|

Elle Macpherson (foto: ellemacphersonofficial/Instagram)

Svatko želi izgledati dobro, no nakon određenog vremena to postaje sve teže i teže, budimo iskreni. S godinama kile lakše dolaze i teže odlaze, kosa sijedi što ne zna baš svatko dobro nositi, bore stižu ma koliko se čuvali sunca i da ne nabrajamo dalje. Savjeti za očuvanje dobrog izgleda svode se uglavnom na jedno te isto: pazite što jedete, redovito vježbajte, čuvajte se sunca i stresa. No sve i da pobožno slijedimo sva ta uputstva, ako nam genetika nije sklona, teško ćemo u pedesetima izgledati kao da nam je trideset.

No treba li tu uopće biti cilj? Zašto s pedeset ne bismo izgledali kao da nam je pedeset? Zar pedeset također ne može biti lijepo? I je li kompliment ‘izgledaš lijepo – za svoje godine’ uopće kompliment?


Sve je više onih koji su svjesni dobizma (ageizma, diskriminacije na osnovu dobi) duboko ukorijenjenog u našoj kulturi prema kojemu je samo mlado lijepo i poželjno, a jedino što preostaje starosti je skrivati se ili se praviti da nije starost. Nedavno je tako čitavu lavinu osuda izazvao prilog emitiran na jednoj američkoj televiziji u kojem svjetski poznata manekenka Elle Macpherson (54) savjetuje gledateljicama kako da do početka ljeta postignu “tijelo za bikini” te  pokazuje kako priprema zdrave napitke koji joj, navodno, pomažu da izgleda tako kako izgleda.

“Ljeto dolazi i tijelo valja pripremiti za odlazak na plažu. Znam da zvuči otrcano, ali svi mislimo o tome”, kaže Elle u prilogu. “Nema ničeg goreg nego dočekati ljeto s mišlju ‘Pa zašto se nisam više potrudio?’ jer sam bio lijen, umoran ili sam mislio da neće funkcionirati. Iskreno vjerujem da šest, dva, pa čak i samo jedan tjedan pravilne prehrane može napraviti razliku. Pritom ne mislim na neke velike restrikcije ili kažnjavanje, već je dovoljno samo se malo potruditi i reći sebi: ‘Znaš što, za šest tjedana bit ću jako sretan'”, kaže Elle u TV prilogu.

Iako smo svi svjesni važnosti zdrave prehrane i redovite vježbe, gotovo je sigurno da prelijepa Elle –  koja je još u mladosti zaslužila nadimak “The Body” (Tijelo) i dalje ga ponosno nosi – svoj fantastičan izgled u 55. godini ipak ima najviše zahvaliti dobroj genetici, a ne zelenim zdravim napicima. A genetiku, kao što znamo, ne možemo promijeniti.

“Bismo li trebali slušati savjete o izgledu od Elle Macpherson”, pita se jedna gledateljica želeći istaknuti kako je izgled slavne manekenke izuzetak, a ne pravilo. “Zašto bi žena trebala smršaviti da bi izgledala dobro u kupaćem kostimu? Zašto se žene stalno potiče da se srame svoga tijela?”, pita se druga gledateljica. No ima i onih koji u Elinim savjetima ne vide ništa loše pa kažu: “Ona samo želi pomoći, a ako ju ne želite slušati, ne morate!”

@ellemacphersonbody “Net” in khaki

A post shared by Elle Macpherson (@ellemacphersonofficial) on

My favorite way to start the week. @superelixir 💚Happy Monday ..

A post shared by Elle Macpherson (@ellemacphersonofficial) on

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP