Prati nas

Vijesti

Oprez! Varalice se predstavljaju kao radnici i anketari Mirovinskog

HZMO nikada nije provodio ankete telefonski ili izravno (dolaskom na kućne adrese) zbog prikupljanja bilo kakvih podataka o osiguranicima ili korisnicima usluga HZMO-a.

Objavljeno

|

Kako spriječiti lopove?
foto: BigStock

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje ponovno upozorava građane da ne nasjedaju na pokušaje prijevare anketara ili posjetitelja koji se lažno predstavljaju kao djelatnici Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (HZMO), nudeći pri tom razne usluge u rješavanju o pravima iz mirovinskog osiguranja ili prikupljanju osobnih podataka telefonski ili dolaskom na kućne adrese osiguranika.

HZMO je u proteklih nekoliko godina više puta zaprimio dojave građana o prevarantima koji zloupotrebljavaju ime HZMO-a, nudeći pri tom različite usluge (rješavanje inozemnih mirovina, povrat duga umirovljenicima i dr.), tražeći novčani polog i sl.

HZMO obavlja poslove koji se tiču ostvarivanja prava na obvezno mirovinsko osiguranje isključivo na lokacijama područnih službi/ureda i ispostava, a ne na kućnim adresama. HZMO nikada nije provodio ankete telefonski ili izravno (dolaskom na kućne adrese) zbog prikupljanja bilo kakvih podataka o osiguranicima ili korisnicima usluga HZMO-a.

Rješavanje o pravima iz mirovinskog osiguranja ili pravu na doplatak za djecu, pružanje stručne pomoći osiguranim osobama pri ostvarivanju prava, vođenje evidencije o osiguranicima i druge poslove HZMO obavlja u skladu sa zakonom, a svi osobni podatci osiguranika i korisnika su tajni. Građane koji se nađu u spomenutoj situaciji iz HZMO-a pozivaju da pokušaj prijevare prijave policiji.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.