Prati nas

Vijesti

Kad zagrije

Sever najavio referendumsku inicijativu protiv mirovinske reforme

Nismo odustali, radimo na pripremama, pitanja su pri kraju, čekat ćemo toplije vrijeme. Bit će najvjerojatnije dva referendumska pitanja. Očekujemo početak prikupljanja potpisa s početkom toplog vremena.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Krešimir Sever, NHS (foto: Siniša Bogdanić)

Krešimir Sever iz Nezavisnih hrvatskih sindikata u programu N1 televizije najavio je da će se s prikupljanjem potpisa za referendum o mirovinskoj reformi krenuti s toplijim vremenom.

“Mi smo dočekali Zakon, vidjeli kako izgleda, bit će lakše s pitanjima, manje rizika da nam Ustavni sud sruši to iz proceduralnih razloga. Nismo odustali, radimo na pripremama, pitanja su pri kraju, čekat ćemo toplije vrijeme. Bit će najvjerojatnije dva referendumska pitanja. Očekujemo početak prikupljanja potpisa s početkom toplog vremena. Vodeći računa o Uskrsu, europarlamentarnim izborima.”


“Upozoravali smo vladajuće da ćemo mi iskoristiti vrijeme. Imali su priliku poslušati, argumenti su na našoj strani. Nema preduvjeta za produljenje radnog vijeka i penalizaciju prijevremenih mirovina. Trošak mirovina će padati. Ako se to zna i tvrdoglavo sluša EK i Svjetsku banku, a ne vlastiti narod, onda ćemo mi izabrati vrijeme, a sasvim sigurno ćemo prikupiti potpise. Prikupljali smo do sada, zato i jesmo oprezni da nam se ne sruši na proceduri”, najavio je Sever. 

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP