foto: stevepb/Pixabay

Brzina munje

Izluđuje li i vas utrkivanje sa suludo brzim blagajnicama?

Autor: • 09. 03. 2019. • Kolaž, Mozaik470 • Verzija za ispis Verzija za ispis

Biste li radije malo duže čekali na blagajni ili trpali stvari u vrećice pokušavajući sustići suludo brzu blagajnicu koja vam uz to baca stvari koje ste upravo kupili?

Sindikat trgovine tvrdi da Lidl i Kaufland imaju nepisanu preporuku prema kojoj je normativ kasiranja 28 do 30 artikala u minuti. Manje od toga tolerira se samo onim djelatnicima koji rade pretežno na drugim poslovima, slažu robu i slično. A sve to ostavlja posljedice na zdravlje blagajnica, ali i na živce kupaca.



Kako piše Slobodna Dalmacija, praksa bjesomučne naplate artikala koju ni kupci u najboljoj fizičkoj formi ne mogu upratiti, karakteristična je za Lidl. “Smjernice koje dajemo našim djelatnicima su da uvijek brzinu takozvanog kasiranja (skeniranja i naplate artikala) prilagode svakom kupcu”, jedina je rečenica koju je Slobodna, na ovu temu, dobila iz Lidla.

“Volim kupovati u Lidlu, ali taj njihov sistem me užasno nervira! Mojim godinama niti jedan blagajnik sasvim sigurno nije prilagodio naplatu. Dapače, u petnaestak sekundi mi pokušavaju naplatiti, praktički, punu košaru, a posebno me ljuti kad mi po onoj traci bacaju artikle poput jogurta, vrhnja ili pudinga kojima se lako ošteti ambalaža. Odnedavno sam se “opametila” i imam novi sistem; ne vadim novčanik dok na miru ne pospremim sve kupljeno”, govori J.P., 69-godišnja Splićanka.

“Naši se zaposlenici trude biti brzi na blagajni kako bi kupcima omogućili što kraće čekanje, a istovremeno obraćaju pažnju na to da im ostane dovoljno vremena za pospremanje kupljenih artikala. Kako bismo svojim kupcima pokazali da zaista cijenimo njihovo vrijeme, svakome tko čeka duže od pet minuta, a nisu otvorene sve naše blagajne, darujemo poklon bon od 10 kuna. Osim toga, imamo pravilo da se, ako više od troje kupaca čeka u redu, otvara nova blagajna”, kaže Marija Franić iz Korporativnih komunikacija u Kauflandu, tvrtke koja je poput Lidla dio njemačke grupe Schwarz.


Imate komentar?

Dobronamjerni, argumentirani i pristojni komentari nas vesele. Ostale brišemo. To je naš doprinos higijeni javnog prostora i kulturi komuniciranja.

Povezane teme

Comments are closed.