Prati nas

Stil i ljepota

Model na pragu 60. godine

Sramežljiva 59-godišnjakinja postala model za seksi donje rublje

Prije samo pet godina, ona je bila sasvim obična poslovna žena koja se nije voljela skidati u kupaći kostim čak ni kad bi išla na kupanje. No danas ova lijepa 59-godišnja Britanka nosi modne revije seksi donjeg rublja i kupaćih kostima i ima više samopouzdanja nego u mlađim danima.

Objavljeno

|

Najstarija manekenka na svijetu
Nicola Griffin (screenshot: E! News)

Prije 20 godina Nicola Griffin nije se voljela skidati u kupaći kostim, čak ni kad bi išla na kupanje. Danas je ova 59-godišnja Britanka profesionalni model za donje rublje.

Ova sjedokosa ljepotica je proputovala čitav svijet, od SAD-a, preko Kariba i Europe kako bi snimala modne editorijale i nosila modne revije. Njezine seksi fotografije doslovce su pomele svijet mode.


“Posljednjih nekoliko godina su doista bile uzbudljive”, kaže ova lijepa žena koju na Instagramu prati više od 12.500 pratitelja. “Prije nego sam postala model, najdalje što sam putovala je do obližnjeg supermarketa.”

Sve je počelo prije pet godina kad je Nicolu ugledao jedan modni agent dok je kupovala namirnice. U početku je oklijevala, no njezine kćeri Tabitha i Elly, nagovorile su je da se okuša u manekenstvu. Već za nekoliko mjeseci snimala je na Karibima noseći na sebi seksi kupaći kostim.

“Snimala sam uz četiri puno mlađe djevojke, a kad su mi dali kupaći kostim, mislila sam da je došlo do neke zabune. Pomislila sam zašto bi mene itko želio vidjeti u tome? No pet godina kasnije, potpuno sam promijenila mišljenje”, kaže Nicola.

Ova bivša poslovna žena kaže da vježba svaki drugi dan i zdravo se hrani i misli da se ljudima ponajprije sviđa zato što ima “normalno” tijelo.

“Samopouzdanje mi je trenutno na jako visokom nivou i prihvatila sam svoje tijelo onakvo kakvo jest”, kaže te dodaje kako nema namjeru usporiti iako joj se bliži 60. rođendan. “Stat ću kad umrem. Ne planiram odustati od mode tako skoro.”

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP