Prati nas

Stil i ljepota

Sopran

Kolinda: ‘Žene mogu izgledati sjajno u svim godinama. Danas izgledam bolje nego s 20!’

Znam da nam svima ne stoji sve najbolje. Volim nositi nešto u čemu se osjećam ugodno, a to je uglavnom nešto ženstveno, volim ženstvenost i volim kod žene vidjeti obline, kazala je predsjednica

Objavljeno

|

Kolinda Grabar-Kitarović (foto: Siniša Bogdanić)

Predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović prije nekoliko dana proslavila je 51. rođendan. Rođendansko putovanje po Kvarnerskim otocima započela je na Rabu. Tri dana druženja bila su ispunjena pjesmom, rođendanskim željama i dobrim raspoloženjem, javlja Nova TV.

Uz to je za In magazin komentirala i vlastiti izgled za koji dobiva sve više komplimenata: “Važno mi je da mogu pokazati da žena može izgledati sjajno u svim godinama pa tako i ja sa svojom 51 godinom izgledam bolje nego s 20 i to me doista ohrabruje.”


“Kombinacija svega, zdrava prehrana, uglavnom mediteranska, najbolje je ono kretanje koje je raspoređeno tijekom cijeloga dana. Pokušajte parkirati auto malo dalje od posla, dići se od stola, ne potrošiti cijelu pauzu za ručak već malo i prošetati i tako tijekom cijelog dana. Ne biste vjerovali koliko to znači za cijeli organizam i metabolizam”, otkrila je predsjednica koja zahvaljujući kretanju i zdravoj pažljivo osmišljenoj prehrani, danas može odjenuti odjeću koju je nosila tijekom studentskih dana.

“Sada posežem za garderobom vjerovali ili ne, koju sam nosila i prije nego što sam bila ministrica vanjskih poslova, pa čak s faksa i Amerike. Vratila sam se na tu kilažu, u ovom poslu treba balansirati i sebe i druge i diciplinirati ih da vam ne nameću i da vas ne nagovaraju da pojedete nešto i nameću vam krivicu. Dogovorila sam se s protokolom ovo više ne ide, ne osjećam se dobro fizički, moram izgubiti koju kilu, recite svima da se ne uvrijede, ali da imam određene obroke tijekom dana i da ne možemo jesti sve i svašta gdje god dođemo”, izjavila je Grabar-Kitarović.

Poput većine žena, predsjednica se voli lijepo odijevati. I dok mnogi inozemni dužnosnici imaju svoje stilističke timove, ona se o svojem izgledu brine sama pa tako odabire i odjevne kombinacije za javna pojavljivanja. Iznimno cijeni hrvatski dizajn pa ga nosi u svakoj svečanoj prilici.

“Voljela bih i kad bih se mogla tako odijevati i češće. Kao žena volim lijepu odjeću ali isto tako imam svoj stil. Znam da nam svima ne stoji sve najbolje. Volim nositi nešto u čemu se osjećam ugodno, a to je uglavnom nešto ženstveno, volim ženstvenost i volim kod žene vidjeti obline” kazala je predsjednica za Novu TV.

Komentirala je i svoju ljubav prema pjevanju: “Ja sam onaj čisti soprano koji može podignuti jako visoko. Uvijek me vuče, u kojem god tonalitetu pjevamo, ja idem dosta visoko. Pa i u crkvi!”

Ne voli da se piše o njenom izgledu, ali…

Podsjetimo, predsjednica je prije nekoliko dana u razgovoru za Novi list (29. 04. 2019.) odgovorila na optužbe da je estradizirala svoju funkciju.

“Kada govorite o estradizaciji i ja bih voljela da dio medija prestane trivijalizirati konkretan državnički rad kroz prizmu odijevanja, frizure, dijeta i sličnih nevažnih tema koje ne namećem ja”, kazala je predsjednica, koja smatra da je to što se događa “gotovo nepodnošljivi seksizam” jer bez obzira na to kako izgledala i koliko kila imala, njezin izgled je glavna tema “te se u potpunosti minorizira i ignorira sadržaj i rezultati onoga što je odradila”. Ne sjeća se da je ijedan njezin prethodnik dobio toliki medijski prostor zbog novog odijela cipela i slično.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP