Prati nas

Stil i ljepota

brijanje je izbor, a ne obaveza

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Silvija Novak

Objavljeno

|

screenshot: Billie/Youtube

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

.

Stil i ljepota

Znate li koja je najstarija osoba po kojoj je izrađena lutka Barbie?

Dobiti lutku Barbie izrađenu prema vlastitom liku, velika je čast. No u ovom slučaju čast pripada legendarnoj lutki gotovo jednako kao i ženi po kojoj je načinjena. Naime, najstarija osoba po čijem je liku napravljena lutka je modna ikona Iris Apfel.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Iris Apfel, divna 98-godišnja modna ikona, i službeno je najstarija osoba po čijem je liku načinjena Barbie lutka. Ova doista posebna lutka Barbie predstavljena je u ožujku 2018., odjevena je u Gucci smaragdno odijelo sa zanimljivom kragnom, a stajling je upotpunjem raskošnom ogrlicom i neizostavnim okruglim naočalama po kojima je Iris poznata.

“Iris Apfel je idealna za lutku Barbie jer je jedinstvena, poduzetna i neovisna. Njezina duga karijera čini je savršenim modelom za ovu jedinstvenu lutku i bila je prava čast surađivati s gospođom Apfel”, kazali su iz kompanije Mattel.


Apfel Barbie, iako joj je lice posve bez bora, predstavlja dobrodošao dodatak Barbie obitelji i u najstarijoj dobnoj skupini. Također, savršeno se uklapa u seriju lutaka načinjenih prema ženskim uzorima, pa je slijedom toga predstavljena upravo na Dan žena 2018.

Značajne žene koje su također počašćene Barbie lutkom sa svojim likom su i umjetnica Frida Kahlo, redateljice Patty Jenkins i Ava Duvernay, plus-size model Ashley Graham, balerina Misty Copeland te olimpijke  Gabby Douglas Ibtihaj Muhammad čije je lutka ujedno i prva Barbie s hidžabom.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP