Prati nas

Stil i ljepota

brijanje je izbor, a ne obaveza

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

screenshot: Billie/Youtube

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

.

Stil i ljepota

Novi projekt čovjeka koji je na pistu stavio starije modele – nikad niste prestari za ljubav

‘Želio sam promijeniti način na koji se gleda na starenje pa da umjesto priče o gubitku i suzama, ispričam priču o seksualnosti i druženju. Moja je poruka da definitivno nikad niste stari za ljubav.’

Objavljeno

|

Listajući modne časopise i portale sve češće susrećemo starije modele. No pod “starijim” ovaj put ne mislimo “starijim u modnom smislu” kad je manekenka zrela za penziju čim navrši 25 godina. Već mislimo “starijim” u smislu da manekenke i modeli na naslovnici kakvog modnog časopisa ili na modnoj reviji imaju i po 60, 70 pa i više godina. Iako se može činiti da je takva promjena paradigme došla slučajno, sve je krenulo od Advanced Style Movementa, odnosno ‘Pokreta naprednog stila’.

Čovjek iza tog pokreta je Ari Seth Cohen koji već godinama – i to sve uspješnije! – pokušava u modu uvesti starije modele te tako prekinuti, možda nije pretjerano reći, teror mladosti u modnom svijetu kad se manekenku smatra starom onda kad u normanom svijetu tek kreće sa životom.


Ari Seth Cohen je 2008. godine pokrenuo modni blog nazvan Advanced Style, u kojem je fotografirao i intervjuirao starije osobe istančanog i neobičnog ukusa za modu koje je susretao u svojem rodnom New Yorku. Njegov pristup, fotografije i priče njegovih modela osigurali u mu svjetsku slavu i tisuće štovatelja širom svijeta.

Ubrzo su se za njegovim primjerom poveli poznati svjetski dizajneri. Među prvima je bio Marc Jacobs koji je svoj reviju iz 2012. AW12 posvetio upravo modelima koje je primijetio na Advanced Styleu.

Jedan od posljednjih primjera je nastup legendarne Carmen DellOrefice (88) u velikom finalu modne revije poznate kineske dizajnerice Guo Pei na ovogodišnjem Tjednu mode u New Yorku ili Rihannino angažiranje manekenke JoAni Johnson (68) kao glavno lice modne kampanje svojeg branda Fenty Fashion Line.

Nakon što je preobrazio svijet mode, Ari Seth Cohen ide i korak dalje predstavivši svoju novu knjigu „Advanced Love“ u kojoj priča fotografske priče o starijim parovima koji dokazuju da osoba doista može biti moderna, kreativna, vitalna i zaljubljena u bilo kojoj dobi.

Pomak s “Advanced Stylea” na “Advanced Love” dogodio se zahvaljujući emotivnim događanjima u vlastitom životu, pojasnio je za magazin Vogue.

“Kad sam pokretao Advanced Style, tek sam započinjao ljubavnu vezu i istovremeno razgovarao sa svim tim divnim i mudrim starijim ljudima. Mnogi od njih već su desetljećima u sretnim vezama što me inspiriralo da pokrenem nastavak priče”, kaže Cohen.

“Također, želio sam promijeniti način na koji se gleda na starenje pa da umjesto priče o gubitku i suzama, ispričam priču o seksualnosti i druženju. Moja je poruka da definitivno nikad niste stari za ljubav.”

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP