Prati nas

Stil i ljepota

brijanje je izbor, a ne obaveza

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Silvija Novak

Objavljeno

|

screenshot: Billie/Youtube

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

.

Stil i ljepota

Kakva ekipa! Mladom fotografu inspiracija je modno osviješteni djed

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Autor

“Upoznajte moga djeda, vjerojatno najstarijeg modnog macana na Zemlji. Ima 24 godine, ali živi svoju modnu strast kao da je tinejdžer. Prema onome što kaže, osjeća se mladim i želi se se osjećati ugodno u onome što nosi.”

Tim riječima 23-godišnji fotograf Jannik Diefenbach iz njemačkog Meinza opisuje svoju najveću fotografsku inspiraciju. I sam Jannik voli modu i putovanja, no najradije fotografira uličnu modu koju obožava njegov djed.


A djed, Alojz Abram (74) jest umirovljeni optičar koji se prometnuo u pravu influencersku zvijezdu pod brandom “Gramps”. Kako doznajemo, nikada zapravo ne bi postao modni macan da ga 2016. godine unuk Jannik nije nagovorio da isproba njegovu mladenačku odjeću.

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave. “Ovaj naš hobi nas je stvarno zbližio. Uvijek smo bili bliski. Djed je dolazio po mene u u vrtić, a kasnije u školu, svakoga utorka. Igrali bismo tenis, nogomet ili bismo jednostavno otišli u shopping.”

Sada se, objašnjava Jannik za LADbible, s djedom i bakom vidi nekoliko puta tjedno. Razgovaraju o budućim modnim pothvatima, a uz to i puno putuju zajedno. “Uživamo svake sekunde”, kaže.

“Pristao sam jer nisam znao što očekivati. Mislio sam da me Jannik zeza i da se ništa neće dogoditi, ali kad se dogodilo, svidjelo mi se koliko su ta odjeća i tenisice udobnije od onoga što sam do tada nosio. Uživam u vremenu koje provodim s unukom, putovati, primati novu odjeću i obuću. Za mene je to zabavni hobi i navikao sam se pozirati. Naučio sam gledati u kameru dok me Jannik slika”, ispričao je Alojz za LADbible.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP