Prati nas

Vijesti

Sasvim osobno

Živi zid i priča o dežurnom krivcu: Da je Vladimira Vladimir, bi li bilo ovako?

Prema svemu što smo dosad mogli pročitati u medijima, ispada da je Živi zid jedna perspektivna, poštena, dobronamjerna i homogena skupina ljudi sve dok im se u njedra nije zavukla ljuta guja i uvela strahovladu. Ona sama. Protiv svih ostalih. Jer je toliko moćna. Čini li vam se to moguće?

Ksenija Habunek

Objavljeno

|

Vladimira Palfi (screenshot: N1)

Jeste li pratili ovaj cirkus u Živom zidu? Jeste li njihov glasač i jeste li mislili da će to sve skupa završiti nekako drugačije? Ja nisam za njih glasala i ovo me nije iznenadilo. No iznenadila me jedna druga stvar. Nisam, naime, znala da je Vladimira Palfi žena s nadnaravnim sposobnostima pored koje su svi muškarci Živog zida totalno nemoćni. Kakva snaga! Kakva moć! Kakva… glupost, zapravo.

Prema svemu što smo dosad mogli pročitati u medijima, ispada da su oni bili jedna perspektivna, poštena, dobronamjerna i homogena skupina ljudi sve dok im se u njedra nije zavukla ljuta guja i uvela strahovladu. Ona sama. Protiv svih ostalih. Jer je toliko moćna. Čini li vam se to moguće? Pa što je ona? Wonderwoman?


Što se tiče europskih izbora, kako im, zapravo, nije pao na pamet ovakav scenarij? Pa jasno je da su na listi za EU parlament najvidljivija imena bili Sinčić i Bunjac, a ne onaj treći, kako li se uopće zove? Bilo je jasno da će njih dvojica dobiti najviše glasova i to je nešto što se doista dalo predvidjeti. Znači, stranka koja želi vladati Hrvatskom nije uspjela prognozirati ovakav, posve očiti, rezultat i spotaknuli su se sami o sebe i tresnuli na pod.

I sad kad su se izjalovili svi planovi, tko je kriv? Žena, naravno. Jer oni su svi bili pošteni, promišljeni, organizirani i dobri prijatelji sve dok im se u njedra nije uvukla guja. Ta žena, usput, ima i nadnaravne sposobnosti jer kako smo mogli čitati po medijima, kad ona grakne, njih 20.000 muškića se zavuče u mišju rupu.

Da se razumijemo, spomenuta Vladimira Palfi vjerojatno također ima pozamašnu količinu putra na glavi, ali da je ona jedini i isključivi krivac za sve što se događa u toj stranci, ni teoretski ne može biti istina. Da je Vladimira Vladimir, nekako mi se čini da joj se ne bi pripisivala sva krivica.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP