Prati nas

Vijesti

Rani interes za politiku

Pavićev nasljednik Aladrović sa 16 godina postao je član HDZ-a, o referendumu kaže: ‘To je volja naroda’

Upitan s koliko se godina učlanio u HDZ, budući ministar rada rekao je da je to bilo jako davno. Sa svojih 16 ili 17 godina, rekao je.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Josip Aladrović (screenshot: Nova TV)

Budući ministar mirovinskog sustava Josip Aladrović dao je svoju prvu izjavu pred Banskim dvorima. “Nadam se da ću opravdati povjerenje, da ću odgovorno obavljati svoj posao i da će se rezultati ministarstva vidjeti u kratkom roku”, rekao je Aladrović.

Kako prenosi N1, istaknuo je da je u ministarstvu velika većina stvari rađena dobro. “Pozvat ćemo socijalne partnere na dijalog, na obnovu Gospodarsko-socijalno vijeće i da socijalnim dijalogom rješavamo probleme koji su nam se u nekom trenutku pojavili.”


Upitan što će učiniti povodom referenduma o mirovinskoj reformi, za koji su sindikati prikupljali potpise, Aladrović je rekao da se na to ne bi očitovao. “S obzirom na broj potpisa koji se dogodio i prethodne radnje, ja se na to ne bih očitovao i rekao bih da je to demokratska volja naroda. Ono što će se događati ubuduće, nastojat ćemo anticipirati”, rekao je.

“Pustimo da Vlada i Ministarstvo uprave obave svoj posao, vidjet ćemo kako će ti glasovi biti brojeni, je li ih dovoljno i pustimo da se dogodi ono što će u budućim trenucima biti bitno za mirovinsku reformu”, rekao je.

Upitan s koliko se godina učlanio u HDZ, budući ministar rada rekao je da je to bilo jako davno. “Sa svojih 16 ili 17 godina”, kazao je. Istaknuo je da je svoj posao kao ravnatelj Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje obavljao korektno i kvalitetno.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP