Prati nas

Mozaik

Panta rhei

Trofejna žena je mrtva! Evo što ju je zamijenilo

Žena koja je zauzela mjesto trofejne žene je također vrlo privlačna i seksipilna, no ona je i obrazovana, ima jasno definirane stavove i interese te uspješnu karijeru.

Objavljeno

|

foto: Pixabay

Vjerojatno vam je poznat izraz “trofejna žena”. To bi bila žena kojom muškarac, uz luksuznu kuću, veliku plaću i skup auto, dokazuje svoju vrijednost u društvu. Trofejna žena najčešće je bila potpuno materijalno ovisna o svom muškarcu, a njen je posao bio – izgledati dobro.

No magazin Tatler koji se bavi društvenim pitanjima kaže da su “trofejne žene” stvar prošlosti jer super-bogati i poželjni neženje u zadnje vrijeme sve više traže supruge koje će im biti ravne. Prema pisanju Tatlera, staromodna trofejna žena je relikt prošlosti jer su bogati muškarci promijenili svoj standard.

Žena koja je zauzela mjesto trofejne žene je također vrlo privlačna i seksipilna, no ona je i obrazovana, ima jasno definirane stavove i interese te uspješnu karijeru. “U modi su doktorati, uske suknje i rasprave o jednakosti spolova. Trofejnu ženu današnjice krasi diploma prestižnog fakulteta, uspješna karijera te razne humanitarne aktivnosti pod Gucci pojasom”, navodi se u članku.

Oglas

Pravi primjeri takvih novih žena su Meghan Markle i Amal Clooney, ali i Priyanka Chopra te poslovna žena Lady Bamford.

Fokus se s izgleda i mogućnosti kupovine prebacio na ono što te žene rade kako bi svijet učinile boljim mjestom. I dok je mjesto u upravnom odboru neke humanitarne organizacije prije bilo dovoljno, danas muškarci traže partnerice koje osnažuju druge žene i pokreću vlastite humanitarne inicijative.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.