Prati nas

Show

Ostali bez džeparca

Švedski kralj Gustaf skinuo je petero unuka s državnih jasla

U proteklih sto godina kraljevska obitelj nikada nije bila tako mnogobrojna i zaista nema potrebe da svi budu na državnoj plaći.

Objavljeno

|

Švedski kralj Carl Gustaf smanjio je broj članova kraljevske obitelji koji imaju pravo na apanažu. Naime, donio je odluku o ukidanju statusa kraljevskog visočanstva za petero unuka te ih je lišio državnih dužnosti. Posljedično, više nemaju pravo na prihod iz državnog proračuna.

Unucima, među kojima najstarija ima 5 godina, ostaju prinčevske i vojvodske titule. Riječ je o djeci princeze Madeleine, princa Carla Philipa i princeze Sofije. Svo troje zadovoljni su ovom odlukom te kažu da će ona omogućiti njihovoj djeci slobodnije izbore u životu i više privatnosti.


Racionalizacije su pošteđena djeca prestolonasljednice princeze Victorije. Naime, njena djeca Estelle i Oscar izravni su pretendenti na krunu pri čemu Estelle kao prvorođena ima prvenstvo.

Švedski povjesničar Dick Harrison objasnio je BBC-ju da je riječ o odluci koja zadovoljava suvremene potrebe mnogobrojne kraljevske obitelji. Naime, u proteklih sto godina kraljevska obitelj nikada nije bila tako brojna i zaista nema potrebe da svi budu na državnoj plaći.

Ovome dodajmo da švedski mediji redovito objavljuju porezne prijave švedske kraljevske obitelji. To ne čudi, budući da su Šveđani vrlo otvoreni po pitanju osobnih primitaka i taj se podatak ne smatra nekom posebnom tajnom. Članovi kraljevske obitelji plaćaju porez na svoje dohotke i investicije po pravilima koji važe za sve ostale građane Švedske.

.

Show

U 90. godini preminu je Bob Norris, Marlborov kauboj iz reklama. Nikada nije pušio

Marlborove reklame su običnim muškarcima sugerirale da je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom.

Objavljeno

|

Autor

Rančer i filantrop Robert Bob Norris, najpoznatiji po reklamama koje je snimio za poznatu duhansku marku, preminuo je u Colorado Springsu u 90. godini života. Iako je 12 godina bio zaštitno lice Marlbora, nikada nije pušio. Televizijska kampanje je prestao raditi kada je osjetio da daje loš primjer djeci.

Takozvanog “Marlboro kauboja” osmislila je marketinška kompanija Leo Burnett Worldwide, a televizijske reklame u kojima se pojavljivao od 1955. do 1999. godine, spadaju u sam vrh oglašivačke industrije. Jedan od prvih koji je uskočio u tu ulogu bio je Bob Norris. Naime, nakon nekoliko pokušaja s manekenima i glumcima, marketingaši su zaključili da im treba pravi kauboj. Norris je u to vrijeme bio pravi kauboj, a nije mu odmoglo ni to što je prijateljevao s glumcem Johnom Wayneom.


Reklame koje su uslijedile sugerirale su običnim muškarcima kako je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom. Svojom autentičnom macho figurom Norris je pridonio kulturi pušenja i pridonio razvoju duhanske industrije koja se smatra jednim od najvećih javnozdravstvenih problema u svijetu. Bio je u upravnom odboru “Kaubojske kuće slavnih”.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP