Prati nas

Show

Nije Božić dok ne zasvira...

Pjesma ‘Last Christmas’ nije nam dosadila, a sada je dobila i 4K verziju

Riječ je o jednoj od najizvođenijih božićnih pjesama svih vremena. Britanci su je 2012. godine odabrali za najomiljeniju božićnu pjesmu. U Ujedinjenom Kraljevstvu je nosila titulu najizvođenije božićne pjesme u 21. stoljeću sve do 2015. godine kada ju je s trona skinula ‘Fairytale of New York’.

Objavljeno

|

screenshot: Youtube

35 godina nakon premijere, spot britanske grupe Wham! za pjesmu “Last Christmas” objavljen je u 4K rezoluciji. Posljedično, brojni obožavatelji skupine u kojoj je pjevao George Michael ekstatično tvrde da spot, inače snimljen u Švicarskoj, izgleda kao da je snimljen jučer – ali u odjevnim predmetima iz osamdesetih.

“Last Christmas” je objavljen 1984. godine, a pjesmu je napisao i skladao sam George Michael. Nastala je u trenucima kada je u društvu Andrewa Ridgeleya (druga polovica dueta Wham!) posjetili posjetio svoje roditelje. Ridgley tvrdi da je pjesma napisana u Georgeovoj dječačkoj sobi te da je njen nastanak bio – čaroban.

Pjesma je u godini objave postala “broj 1” u Danskoj, Sloveniji i Švedskoj te je dosegnula drugo mjesto u Belgiji, Nizozemskoj, Mađarskoj, Irskoj, Italiji, Norveškoj, Novom Zelandu i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Riječ je o jednoj od najizvođenijih božićnih pjesama svih vremena. Britanci su je 2012. godine odabrali za najomiljeniju božićnu pjesmu. U Ujedinjenom Kraljevstvu je nosila titulu najizvođenije božićne pjesme u 21. stoljeću sve do 2015. godine kada ju je s trona skinula “Fairytale of New York“.

“Last Christmas” je toliko izvođena da se tvrdilo da bi George Michael mogao živjeti raskošno samo od izvođačkih prava na tu jednu pjesmu. No nakon njegove smrti 2017. godine otkriveno je da je duo Wham! naknade od izvođačkih prava preusmjerio za borbu protiv gladi u Etiopiji. U nastavku pogledajte 4K verziju spota.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.