Prati nas

Vijesti

Fake News

Tomašević: Volio bih da prestane dezinformacijska kampanja oko ZG vrećica

Ovaj model može dovesti do najbržeg odvajanja otpada, Zagreb zaostaje u razvrstavanju otpada. vjerujem da ćemo dostići željeni standard, rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.

Objavljeno

|

Koliko poskupljuje voda?
Tomislav Tomašević (foto: zagreb.hr)

Povodom prvog dana primjene novog modela prikupljanja otpada, zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević održao je konferenciju za medije na kojoj je, između ostalog, opovrgnuo da su zagrebačke plave vrećice manje zapremine od deklarirane.

“Ne mogu vjerovati da stvarno moram odgovarati na ta pitanja, fake news je da vrećica od 40 litara ima volumen do 28 litara. To može svatko provjeriti. Ja bih volio da prestane ta dezinformacijska kampanja”, rekao je Tomašević.

Također je demantirao dezinformacije da će radnici čistoće i komunalni redari otvarati plave vrećice i provjeravati njihov sadržaj. “To se neće događati. To se radi jedino onda kad se komunalni otpad ne odlaže u službenim vrećicama. Ako građani neće odvajati, to je njihov izbor, međutim tada će plaćati višu cijenu jer će plaćati više vrećica”, rekao je Tomašević.

Oglas

“U centru grada smo povećali broj odvoza na šest puta tjedno, svaki dan osim nedjelje. Prodano je više od pola milijuna paketa ZG vrećica, tako da u tom smislu veliki broj građana je spreman za novi sustav. Hvala im na tome, vjerujem u Zagrepčane. Znam da nedostaje vrećica, još jednom zahvaljujem svim građanima koji sudjeluju u ovoj promjeni. zahvaljujem svima u radnoj skupini za otpad iz svih mogućih ustanova, institucija, vanjskih članovima kako bi ovaj model za živio. Zahvaljujem i radnicima Čistoće, oni su ti koji će raditi u tri smjene da ovaj grad bude čist. I za to je potrebna suradnja građana. Situacija da se hladnjaci i namještaj ostavlja uz stambene zgrade vjerujem da se više neće događati”, naveo je gradonačelnik metropole.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.