Prati nas

Vijesti

Koliko.HR

Isti džem od šipka, ali cijene nisu iste: Provjerite prije kupovine

Cijena Podravkinog džema od šipka varira gotovo 100 posto među hrvatskim trgovinama – od 2,79 eura u Lidlu do 5,49 eura u Bosu.

Objavljeno

|

Autor

Džem od šipka najprepoznatljiviji je Podravkin proizvod čiju cijenu određuje maloprodajni lanac u kojem se prodaje.
ilustracija: S. Bura/dl

Podravkin džem od šipka u staklenci (670 grama) danas se prodaje po cijenama koje variraju za gotovo 100 posto, pokazuje analiza portala Koliko.hr.

Najniža cijena iznosi 2,79 eura i iskazana je za sve poslovnice Lidla, dok je najviša zabilježena u Bosu gdje isti proizvod stoji 5,49 eura u više poslovnica u Slavoniji, uključujući Vukovar, Đakovo i Slavonski Brod.

U donjem cjenovnom rasponu nalaze se još i PlodineKTCKRKTrgocentarVrutak Metro, gdje se cijene kreću između 2,81 i 2,90 eura. Konzum ovaj tradicionalni hrvatski proizvod danas nudi po akcijskoj cijeni od 2,89 eura, osim u jednom poslovnici u Puli gdje se prodaje po 4,99 eura. Na višem dijelu ljestvice nalaze se Kaufland i Tommy (3,79 eura), dok su RibolaSparNTL i osobito Boso znatno skuplji.

oglas

Pregled prosječnih cijena po gradovima potvrđuje regionalne razlike. Najniže cijene bilježe se u Otočcu (2,83 eura)Krku (3,02 eura) i Osijeku (3,31 eura), dok su najskuplji gradovi Split (3,79 eura) i Vukovar (4,12 eura). Glavni grad Zagreb ima prosječnu cijenu od 3,56 eura, dok se Dubrovnik i Rijeka nalaze nešto ispod toga.

Portal Koliko.hr svakodnevno prati, objavljuje i obrađuje podatke iz maloprodaje. Kakva je situacija u vašem gradu, provjerite u tražilici na Koliko.HR.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP