Prati nas

Vijesti

Koliko.HR

Istražili smo gdje se najskuplje prodaje Cekinov file pilećih prsa

Popularno pakiranje pilećih prsa od pola kilograma prodaje se po bitno različitim cijenama, javlja Koliko.HR. Najveću cijenu pronašli smo u Istri.

Objavljeno

|

Autor

Pileći file od prsa, pakiranje 500 grama, Cekin
ilustracija: S. Bura/dl

Cekin pileći file od prsiju, pakiranje od 500 grama (EAN 3850159110986), u hrvatskim se trgovinama prodaje po znatno različitim cijenama: od 5,55 eura do čak 7,79 eura. Riječ je o razlici od 2,24 eura ili više od 40 posto za isti proizvod, javlja portal za usporedbu cijena Koliko.HR.

Najnižu cijenu nudi Spar, gdje se file prodaje za 5,55 eura u svim poslovnicama. Vrlo sličnu cijenu drži i Ribola u pojedinim poslovnicama, no isti trgovac na drugim lokacijama za pola kilograma popularnog konfekcioniranog mesa traži i 7,59 eura. Konzum prednjači s najvišom zabilježenom cijenom od 7,79 eura, i to u turističkim lokacijama poput Vrsara (Koversada i Valkanela) te Pule (Verudela).

Većina ostalih trgovaca drži cijenu između 6,35 i 6,49 eura, uključujući Tommy, Kaufland, Plodine, KTC i Trgocentar. Vrutak i NTL imaju nešto više cijene, dok su KRK poslovnice na gornjem kraju ljestvice s cijenama od 7,39 do 7,49 eura.

oglas

Gledajući prosječne cijene po gradovima, najpovoljniji je Split s prosjekom od 5,96 eura, dok Zagreb (6,01), Rijeka i Osijek (6,08) te Varaždin (6,12) slijede s nešto višim iznosima. Vukovar i Dubrovnik bilježe 6,24 eura, a Otočac 6,35. Najviši prosjek je u Krku – 6,78 eura. Riječ je o prosjecima cijena za isti proizvod u gradovima koje svakodnevnom pratimo i uspoređujemo. Kakvo su cijene u vašem gradu, provjerite na ovoj poveznici.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP