Prati nas

Vijesti

Dobrodošlica

Sjajan primjer uključivosti: Kaufland objavio reklame na filipinskom

Kauflandove reklame na tagalogu pokazuju kako se tržište sve više prilagođava novim zajednicama; kako oglasima, tako i paletom proizvoda.

Objavljeno

|

Autor

Kauflandova reklama na tagalogu na tramvajskom stajalištu u Zagrebu.
foto: reddit

Trgovački lanac Kaufland u Hrvatskoj je započeo s objavom reklama na tagalogu, jeziku kojim govori većina Filipinaca. Promidžbene poruke postavljene na tramvajskim stajalištima u Zagrebu namijenjene su brojnim stranim radnicima s Filipina koji posljednjih godina sve češće dolaze raditi u Hrvatsku, javlja portal za usporedbu cijena i informiranje potrošača Koliko.HR.

Reklama se sastoji od fotografije proizvoda bliskih filipinskoj kuhinji, a koji se mogu naći na Kauflandovim policama. Jedna od poruka na tagalogu glasi: Abot kamay mo na ang tahanan mo, lagah ng lasang kinasasabikan mo, presyong abot-kaya. U prijevodu to znači: “Nadohvat ruke ti je tvoj dom, okus koji si priželjkivao, po cijeni koju si možeš priuštiti.”

Reklame su snimili brojni Zagrepčani i podijelili ih na društvenim mrežama, ističući ih kao lijep primjer uključivosti i prilagodbe tržišta raznolikoj populaciji radnika. S obzirom da sve više stranaca doprinosi hrvatskom gospodarstvu, ovakvi primjeri komunikacije na materinskom jeziku zaslužuju pohvalu.

oglas

“Prije dvije godine je bilo svega 200 Filipinaca u Hrvatskoj. Danas je deset tisuća i svi oni kucaju na vrata. Dolaze s dobrim kvalifikacijama jer su radili u vrhunskim svjetskim hotelima i poslodavci ih cijene”, rekao je lani Davor Štern, počasni generalni konzul Filipina. Procjenjuje se da u ovom trenutku u Hrvatskoj radi više od 12.000 radnika porijeklom iz Filipina.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP