Prati nas

Vijesti

Javni novac

Ustavni sud odlučuje o Pavićevoj kampanji protiv referenduma

Za prethodnu fazu kampanje sindikatima i ostaloj zainteresiranoj javnosti poslali smo svu dokumentaciju i račune te ćemo isto napraviti i nakon ove faze kampanje, odgovara ministar Pavić.

Objavljeno

|

Marko Pavić (screenshot: SBTV/Youtube)

Na redovnoj sjednici Ustavni sud danas odlučuje hoće li tražiti očitovanje Ministarstva rada zbog kampanje oko mirovinske reforme. Predsjednik Ustavnog suda, Miroslav Šeparović, za N1 je u petak rekao da će predložiti da se traži očitovanje.

Podsjetimo, saborski zastupnik SDP-a Peđa Grbin u petak je izvijestio da se dopisom obratio Ustavnom sudu, jer smatra da Vlada RH javnim novcem financira protureferendumsku kampanju, a vezano za sindikalnu inicijativu “67 je previše”.

“Informativna kampanja o cjelovitoj mirovinskoj reformi u potpunosti je transparentna. Kreativni sadržaj sva tri spota i web stranicu osmislio je tim Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, a ilustracije i animaciju hrvatski animator Misch. Procjenjujemo da će troškovi animacije i medijskog zakupa trećeg TV spota biti otprilike milijun kuna. Za prethodnu fazu kampanje sindikatima i ostaloj zainteresiranoj javnosti poslali smo svu dokumentaciju i račune te ćemo isto napraviti i nakon ove faze kampanje. To je transparentan način na koji Vlada informira svoje građane o mirovinskoj reformi”, odgovor je ministra rada i mirovinskog sustava Marka Pavića.

Istovremeno su predsjednici sindikalnih središnjica NHS-a, SSSH i Matice hrvatskih sindikata najavili konferenciju za medije o temi: “Dva milijuna ‘Pavićevih’ kuna”. O tome kako ministar rada i mirovinskog sustava troši novac poreznih obveznika da bi “informirao građane o cjelovitoj mirovinskoj reformi”. Na konferenciji će govoriti sindikalni čelnici Krešimir Sever, Vilim Ribić i Mladen Novosel.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.