Prati nas

Vijesti

Biljana Borzan

Proizvođači i trgovci u EU više neće moći prodavati zapakirani zrak

Hrvatska zastupnica Biljana Borzan ističe kako većina građana EU osjeća se prevarenima velikom ambalažom, a nova mjera ima za svrhu osigurati pravednost, zaštitu potrošača i okoliša.

Objavljeno

|

Fotografija otkriva vrećice čipsa, simbol prekomjerne ambalaže. Europski parlament je donio zabranu takvog pakiranja, odgovarajući na zabrinutosti potrošača zbog manipulacija količinom proizvoda. Biljana Borzan naglašava važnost zaštite okoliša i prava potrošača kroz ovu inicijativu.
foto: Ricky Singh/Unsplash

“Vrećice od čipsa pune zraka, ambalaža u kojoj je više plastike nego proizvoda, velike kutije, a malo sadržaja, sve će to otići u povijest”, piše hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Biljana Borzan.

“Čak 73 posto građana EU kaže da su bili zavarani velikom ambalažom proizvoda. Naime, premda na proizvodu piše količina, potrošači nerijetko ‘odokativno’ procjene količinu sadržaja, a kad dođu kući, neugodno se iznenade. Dobivam jako puno upita građana za proizvode poput čipsa, pahuljica, pa čak i proizvode koji dolaze u bocama”, kaže Biljana Borzan u priopćenju za javnost.

“Europski parlament je zato potvrdio zabranu pakiranja čiji je isključivi cilj zavarati potrošača oko količine samog proizvoda poput nepotrebnih slojeva ambalaže ili lažnog dna”, objavila je Borzan.

Oglas

“Prosječan stanovnik EU baci oko 188.7 kg ambalažnog otpada, a u Hrvatskoj se baci oko 75 kilograma, od toga se samo manji dio reciklira. Ovom odredbom ćemo osigurati da građani dobiju najviše za svoj novac, ali i zaštiti okoliš”, kaže Borzan.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.