Prati nas

Vijesti

Očitanje brojila HEP-u možete predati preko interneta

Na HEP-ovim stranicama možete provjeriti stanje duga ili preplate te napraviti novi informativni obračun koji će uzeti u obzir sadašnju potrošnju i dosadašnje uplate.

Objavljeno

|

Gdje predati stanje brojila? Gdje predati očitanje struje?
foto: BigStock

Malo tko zna da očitanje brojila Hrvatskoj elektroprivredi možete predati i putem interneta. I ne samo to, već na HEP-ovim stranicama možete provjeriti stanje duga ili preplate te napraviti novi informativni obračun koji će uzeti u obzir sadašnju potrošnju i dosadašnje uplate.  Za korištenje HEP-ove usluge „Moj račun“ morate se jednokratno registrirati.

1.       Kliknite na ovaj link i spremite ga u svoje omiljene linkove

2.       Ako niste registrirani, odaberite „registracija“

3.       Upišite potrebne podatke. Šifru kupca potražite na papirnatom računu za struju, a broj brojila možete pronaći na samom brojilu.

4.       Odaberite distribucijsko područje (elektru)

5.       Kliknite „registriraj“ i pratite upute

Funkcionalnost sustava vez registracije možete isprobati klikom na gornji link te odabirom opcije “demo korisnik”.

 

Nakon aktiviranja, automatski ste kao korisnik prijavljeni u aplikaciju, a za svako buduće korištenje dovoljno je samo prijaviti se i to upisivanjem e-mail adrese i lozinke koju ste odabrali prigodom aktiviranja korisnika.


Koja je najjeftinija struja

Sučelje aplikacije “Moj račun”

 

Web aplikacija za kupce HEP Operatora distribucijskog sustava (HEP ODS) korisniku omogućuje izradu informativnog (probnog) obračuna temeljem očitanja i stanja na računu, pregled informacije o tarifnom modelu, stanja računa (popis svih računa i uplata), zadnjeg izdanog računa, uplatnice za odabrani račun, očitanja, očekivanog datuma idućeg redovnog očitanja, potrošnje u prošlim razdobljima. Također je omogućeno proslijeđivanje osobnog identifikacijskog broja (OIB) i novih očitanja.

 

 

.

Vijesti

Jeste li čuli za ljetnu usamljenost starijih osoba? Za neke vlade ona je realan problem

Ljeto za većinu ljudi predstavlja vrijeme druženja i putovanja, no za mnoge starije osobe to je razdoblje usamljenosti. Neki su usamljeni do te mjere da padaju u tzv. ljetnu depresiju.

Objavljeno

|

Dok je ljeto za većinu ljudi vrijeme za zabavu i putovanja, za starije osobe to razdoblje može biti prilično usamljeno. Zbog toga je Ministarstvo zdravstva Nizozemske pokrenulo kampanju kako bi riješilo ili barem ublažilo ovaj problem, piše Netherland Times.

Kampanja ima dva dijela. U prvom se potiče i ohrabruje starije da izađu iz svojih kuća i naprave nešto tijekom ljeta. Kako bi se to postiglo, Ministarstvo je izradilo posebne TV spotove koji se emitiraju u udarnom terminu.


Drugi dio kampanje obraća se svima koji odlaze na godišnji odmor da pišu ili telefonom zovu svoje starije rođake ili susjede koji su ostali kod kuće. Za to su također snimljeni TV spotovi, ali i izrađeni veliki plakati te pokrenute kampanje na društvenim medijima. Ministarstvo je pokrenulo i posebnu web stranicu koja nudi savjete kako se boriti s usamljenošću.

Razne udruge civilnog društva pozdravljaju inicijativu Vlade kroz koju se želi ohrabriti starije građane da se sami uhvate u koštac s usamljenošću, no upozoravaju da bi bilo jako dobro kad društveni centri i razna druga mjesta na kojima se stariji druže, ne bi zatvarali svoja vrata tijekom ljeta.

“Već godinama pokušavamo promijeniti takvo radno vrijeme. Razni društveni centri su jako važni za starije osobe, pa ako je njihova društvena okolina preko ljeta na godišnjem, moglo bi im nedostajati mjesto za druženje kao i osobe s kojima mogu provoditi vrijeme. Mnoge starije osobe padaju u tzv. ‘ljetnu depresiju’ radi čega manje izlaze i druže se“, kaže Peter Winkens iz organizacije NOS.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP