Prati nas

Vijesti

Bandić obećao umirovljenicima doplatak i besplatan prijevoz, ako postane premijer

‘Ne mogu blebetati gluposti i obećavati ono što ne mogu ispuniti. Ljudima trebamo vratiti osmijeh na lice da žive od svog rada! Ovoj zemlji treba znanje i vizija, snaga i odlučnost te zajedništvo i širina u okupljanju. To nije imao ni jedan premijer dosad i nijedna Vlada jer nisu dobro radili. Buduća Vlada se neće moći sastaviti bez mene.’

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Bandić polaže kamen temeljac
foto: zagreb.hr

“Valjda ne mislite da bih se kandidirao za nekog ministrića. Budem li premijer svi učenici osnovnih i srednjih škola imat će besplatne udžbenike. Imat ćete 9000 kuna mjesečno za dijete, besplatan javni prijevoz za sve umirovljenike čija je mirovina manja od 3000 kuna. I sva djeca čije obitelji imaju primanja manja od 2200 kuna u cijeloj zemlji će imati besplatan javni prijevoz”, nabrajao je čelnik Stranke rada i solidarnosti Milan Bandić 365 danas u Požegi.

Kako prenosi dnevnik 24 sata, dodao je da će se zalagati i da svi umirovljenici s primanjima manjih od 1500 kuna svakog mjeseca dobivaju po 500 kuna.  “Ovoj zemlji treba znanje i vizija, snaga i odlučnost te zajedništvo i širina u okupljanju. To nije imao ni jedan premijer dosad i nijedna Vlada jer nisu dobro radili. Buduća Vlada se neće moći sastaviti bez mene”, izjavio je pretendent na Banske dvore i dodao: “Ne mogu blebetati gluposti i obećavati ono što ne mogu ispuniti. Ljudima trebamo vratiti osmijeh na lice da žive od svog rada!”


.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP