Prati nas

Stil i ljepota

Zanosni Gianluca je spiskao bogatstvo, ali i dalje pleše

Svrstavaju ga na sam vrh liste zrelih ljepotana, a njegove razuzdane zabave uz missice probrane diljem svijeta, modne ekspade i letove privatnim zrakoplovima na Instagramu prati 11 milijuna opčinjenih obožavatelja.

Objavljeno

|

Kako biti zgodan?
foto: Instagram

Sjećate li se Gianluce Vacchia, pedesetjednogodišnjeg biznismena koji izgleda kao milijun dolara i koji je prošle godine svijet osvojio plesom kraj svoje luksuzne vile? Gianlucine razuzdane zabave uz misice probrane diljem svijeta, modne ekspade i letove privatnim zrakoplovima na Instagramu prati 11 milijuna opčinjenih obožavatelja. No svemu je tomu možda došao kraj.

Kako javljaju talijanski mediji, pogodila ga sudbina mnogih Hrvata poznatija kao – pljenidba i ovrha pa je zbog natučenih 10.5 milijuna eura duga ostao bez nekoliko vila, dionica luksuznog golferskog kluba i jahte na kojoj su se izležavale brojne svjetske ljepotice.


Vacchi je nasljedio obiteljski koncern IMA koji se bavi proizvodnjom industrijske ambalaže i farmacijom. Čini se da njegove koncern ipak neće zateći sudbina Agrokora, jer ovaj plejboj i disk džokej odmahuje rukom i udara brigu na veselje. “To je tek manji dug”, objasnio je talijanskim kolegama novinarima.

Gianluca je lansira vlastitu modnu marku, a napisao je i knjigu #Enjoy (#Uživaj) u kojoj je opisao kako se je nakon 20 godina teškog rada odlučio povući iz obiteljskog biznisa i posvetiti najvažnijoj osobi u životu – sebi. Kako to izgleda, pogledajte na priloženim fotografijama.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP