Prati nas

Vijesti

Pad prihoda: Hoće li ZET ukinuti kartu od 4 kune?

Uvođenje karte od 4 kune, neposredno prije izbora, rezultiralo je prodajom 11,1 milijun pojedinačnih takvih karata, ali i velikim padom prodaje pojedinačnih karata po cijeni od 10 kuna (vrijedi 90 minuta), padom prodaje svih mjesečnih pokaza te padom prodaje većine godišnjih pokaza.

Objavljeno

|

foto: BigStock

Uvođenje pojedinačnih prijevoznih karata u trajanju od pola sata po cijeni od četiri kune pokazalo se dobrim za budžete Zagrepčana, ali ne i za Zagrebački električni tramvaj (ZET), javlja Tportal.

Naime polugodišnji (siječanj – lipanj) nekonsolidirani financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga (ZGH) otkriva da je uvođenje polusatne karte, pretvaranje triju zona u jednu i sniženje cijena karata ZET-HŽ dovelo do smanjenja prihoda u odnosu na isti period u 2016. godini za 19,6 milijuna kuna


Uvođenje karte od 4 kune, neposredno prije izbora, rezultiralo je prodajom 11,1 milijun pojedinačnih takvih karata, ali i velikim padom prodaje pojedinačnih karata po cijeni od 10 kuna (vrijedi 90 minuta), padom prodaje svih mjesečnih pokaza te padom prodaje većine godišnjih pokaza.

Tako je u prvih šest mjeseci 2017., u odnosu na isti period 2016. godine, prodano 51.955 manje mjesečnih i 4.883 godišnja pokaza te oko 33 tisuće dnevnih karata.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP