Prati nas

Mozaik

Toksična muževnost

Vrijeđa li Gilletteova reklama muškarce?

Nova reklama za Gillette izazvala je priličnu buru. Naime, proziva tzv. “toksičnu muževnost” koja uključuje vršnjačko nasilje, seksualno uznemiravanje, agresivnost, prikrivanje emocija i slično. I dok neki hvale reklamu kao prijeko potrebnu, drugi su se našli prozvanima i prijete bojkotom Gilletteovih proizvoda.

Objavljeno

|

screenshot: Gillette

Nova Gilletteova reklama koja proziva „otrovnu muževnost“ (eng. toxic masculinity) izazvala je podijeljene reakcije: jedni ju hvale, a drugi oštro kritiziraju.

Za potrebe nove “Mi vjerujemo” kampanje snimljen je video spot koji se poigrao motom kompanije “The best a man can get” (Najbolje što muškarac može dobiti) i upitao “Jesam li najbolji muškarac koji mogu biti?” te tako progovorio o problemu vršnjačkog nasilja, seksualnog uznemiravanja, nepokazivanju emocija čemu društvo uči dječake i općenito svemu onome što se naziva “toksičnom muževnošću”.


“Jesam li najbolji muškarac koji mogu biti?” pita se glas u reklami. “Ne možemo se više skrivati, ovo predugo traje. Možemo se tome smijati, ponuditi neke stare isprike. No nešto se napokon promijenilo. I više nema povratka. Jer mi… Mi vjerujemo u ono najbolje u muškarcima. Vjerujemo da mogu reći pravu stvar, učiniti pravu stvar, ponašati se na pravi način. Neki to već i rade. No ‘neki’ nije dovoljno. Jer dječaci koji danas gledaju, sutra će biti muškarci.”

Nakon što je reklama prvi put prikazana, mnogu su je pohvalili jer proziva onaj čuveni “ah, dječaci će uvijek biti dječaci” mentalitet kao nešto normalno. Drugi su se pak našli prozvanima i zaprijetili da će bojkotirati Gilletteove proizvode. Unatoč i nekim negativnim reakcijama, kompanija kaže da ne namjerava povući reklamu.

“Očekivali smo da će se pokrenuti debata. Zapravo, rasprava o ovoj temi je nužna. Ako ne diskutiramo i ne raspravljamo, neće se ništa promijeniti”, kazao je Pankaj Bhalla, regionalni direktor Gillettea za sjevernu Ameriku.

Pogledajte reklamu i odlučite vrijeđa li muškarce ili mislite da je potrebna:

.

Show

Matija Vuica proslavila 61. rođendan objavom fotografije iz gimnazijskih dana

Vuica je rođena 19. srpnja 1958. godine u Metkoviću. Pjevačku karijeru započela je sa grupom Trotakt projekt 1981. godine. Alternativni rock novovalnog prizvuka kojeg je sastav njegovao, te poseban imidž, svrstao ih je u kultne sastave 1980-ih godina.

Objavljeno

|

Autor

Pjevačica i modna kreatorica Matija Vuica proslavila je 61. rođendan. Tim povodom na Instagramu je objavila niz fotografija iz mladosti, među kojima je najzanimljivija ona iz gimnazijskih dana.

“Za današnji dan odabrala sam fotke iz različitih perioda zivota; neke stare, koje pričaju o meni. Vecinu je snimio moj dragi prijatelj Igor cc Kelčec prateci nasu glazbenu karijeru”, napisala je Vujica dodajući da je neke fotografije snimio i pokojni izdavač Nacionala Ivo Pukanić. “I jedna gimnazijska. Ima ih na tisuće, al’ za ovaj datum, ove godine neka budu ovi autori koji su mi puno značili u vremenu kad nije bilo društvenih mreža.”


Vuica je rođena 19. srpnja 1958. godine u Metkoviću. Pjevačku karijeru započela je sa grupom Trotakt projekt 1981. godine. Alternativni rock novovalnog prizvuka kojeg je sastav njegovao, te poseban imidž, svrstao ih je u kultne sastave 1980-ih godina. Poslije će grupa promjeniti ime u Gracia, čiju okosnicu do danas čine Matija Vuica i njen životni partner Jurica Popović.

Mtija Vuica u gimnazijskim danima (foto: M. Vuica/Instagram)

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP