Prati nas

Stil i ljepota

Januhairy

Žene diljem svijeta prestaju se depilirati. Hoćete li biti jedna od njih?

Društvo se ponaša kao da su prirodne dlake na našem tijelu odbojne i neukusne. Toliko smo navikli na depilaciju da uopće ne znamo kako zapravo izgledamo.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Dlakave žene i djevojke
foto: Billie/Unsplash

Jeste li čuli za Januhairy? Kovanica je to koju s engleskog ne možemo elegantno prevesti pa ćemo reći da se radi o „dlakavom siječnju“. Muškarci u studenom puštaju brkove kako bi skrenuli pozornost na probleme muškog zdravlja, a žene se tijekom siječnja ne depiliraju kako bi promovirale prirodni izgled koji industrija ljepote želi da zaboravimo.

“Društvo se ponaša kao da su prirodne dlake na našem tijelu odbojne i neukusne. Toliko smo navikli na depilaciju da uopće ne znamo kako zapravo izgledamo”, kazala je Laura Jackson studentica glume iz Velike Britanije koja je pokrenula ovu kampanju. Rezultat je to reakcija na njenu dlakavost koju je „uzgojila“ za jedan performans.


Tijekom siječnja brojne žene diljem svijeta fotografiraju svoja nedepilirana tijela i objavljuju fotografije na društvenim mrežama s hashtagom #januhairy. Pogledajte neke od tih fotografija.

.

Stil i ljepota

Kakva ekipa! Mladom fotografu inspiracija je modno osviješteni djed

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Autor

“Upoznajte moga djeda, vjerojatno najstarijeg modnog macana na Zemlji. Ima 24 godine, ali živi svoju modnu strast kao da je tinejdžer. Prema onome što kaže, osjeća se mladim i želi se se osjećati ugodno u onome što nosi.”

Tim riječima 23-godišnji fotograf Jannik Diefenbach iz njemačkog Meinza opisuje svoju najveću fotografsku inspiraciju. I sam Jannik voli modu i putovanja, no najradije fotografira uličnu modu koju obožava njegov djed.


A djed, Alojz Abram (74) jest umirovljeni optičar koji se prometnuo u pravu influencersku zvijezdu pod brandom “Gramps”. Kako doznajemo, nikada zapravo ne bi postao modni macan da ga 2016. godine unuk Jannik nije nagovorio da isproba njegovu mladenačku odjeću.

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave. “Ovaj naš hobi nas je stvarno zbližio. Uvijek smo bili bliski. Djed je dolazio po mene u u vrtić, a kasnije u školu, svakoga utorka. Igrali bismo tenis, nogomet ili bismo jednostavno otišli u shopping.”

Sada se, objašnjava Jannik za LADbible, s djedom i bakom vidi nekoliko puta tjedno. Razgovaraju o budućim modnim pothvatima, a uz to i puno putuju zajedno. “Uživamo svake sekunde”, kaže.

“Pristao sam jer nisam znao što očekivati. Mislio sam da me Jannik zeza i da se ništa neće dogoditi, ali kad se dogodilo, svidjelo mi se koliko su ta odjeća i tenisice udobnije od onoga što sam do tada nosio. Uživam u vremenu koje provodim s unukom, putovati, primati novu odjeću i obuću. Za mene je to zabavni hobi i navikao sam se pozirati. Naučio sam gledati u kameru dok me Jannik slika”, ispričao je Alojz za LADbible.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP