Prati nas

Show

Wunderbar

Jedan od najduhovitijih ljudi na svijetu ponovno u Zagrebu

Prvi je puta nastupio 2013. godine, kada je prepunu dvoranu Lisinski nasmijao do suza, izvevši i varijaciju svog poznatog skeča s Darthom Vaderom u kantini Zvijezde smrti, toga puta u susretu s Bogom, koji je, iz vrlo kompliciranih razloga, nosio ronilačku opremu.

Objavljeno

|

Eddie Izzard (foto: PR/Mick Perrin Worldwide)

Jedan od najvećih komičara današnjice, Eddie Izzard, čovjek kojega je legendarni Monty Pythonovac John Cleese nazvao izgubljenim Pythonom”, 15. travnja po drugi će puta nastupiti u Zagrebu.

Prvi je puta nastupio 2013. godine, kada je prepunu dvoranu Lisinski nasmijao do suza, izvevši i varijaciju svog poznatog skeča s Darthom Vaderom u kantini Zvijezde smrti, toga puta u susretu s Bogom, koji je, iz vrlo kompliciranih razloga, nosio ronilačku opremu.


Nastup Eddieja Izzarda pun je takvog osebujnog, urnebesnog humora, a ovoga puta u Lisinskom gostuje 15. travnja s posve novim materijalom, sa svojim novim šouom “Wunderbar”. Šansa je to da pogledate možda jedan od posljednjih nastupa čovjeka koji definitivno spada u vrh svjetske stand-up scene i možda je jedan od najduhovitijih ljudi na svijetu.

Naime, nakon ove turneje Eddie je najavio da se planira uputiti u politiku. Žestok protivnik Brexita, mržnje u svijetu i podjela, u nedavnim intervjuima rekao je kako se približava kraju svoga treninga za parlamentarnog  zastupnika. “Kao dijete rođeno u Jemenu koje nastupa na četiri različita jezika, kao transrodna osoba, vjerujem da sam savršeno pripremljen”, kazao je.

.

Show

U 90. godini preminu je Bob Norris, Marlborov kauboj iz reklama. Nikada nije pušio

Marlborove reklame su običnim muškarcima sugerirale da je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom.

Objavljeno

|

Autor

Rančer i filantrop Robert Bob Norris, najpoznatiji po reklamama koje je snimio za poznatu duhansku marku, preminuo je u Colorado Springsu u 90. godini života. Iako je 12 godina bio zaštitno lice Marlbora, nikada nije pušio. Televizijska kampanje je prestao raditi kada je osjetio da daje loš primjer djeci.

Takozvanog “Marlboro kauboja” osmislila je marketinška kompanija Leo Burnett Worldwide, a televizijske reklame u kojima se pojavljivao od 1955. do 1999. godine, spadaju u sam vrh oglašivačke industrije. Jedan od prvih koji je uskočio u tu ulogu bio je Bob Norris. Naime, nakon nekoliko pokušaja s manekenima i glumcima, marketingaši su zaključili da im treba pravi kauboj. Norris je u to vrijeme bio pravi kauboj, a nije mu odmoglo ni to što je prijateljevao s glumcem Johnom Wayneom.


Reklame koje su uslijedile sugerirale su običnim muškarcima kako je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom. Svojom autentičnom macho figurom Norris je pridonio kulturi pušenja i pridonio razvoju duhanske industrije koja se smatra jednim od najvećih javnozdravstvenih problema u svijetu. Bio je u upravnom odboru “Kaubojske kuće slavnih”.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP