Prati nas

Show

Javna televizija

Tko će u Potjeri zamijeniti Tarika? Daniela, Barbara, Fodor ili Joško?

Među ljudima koji bi umjesto Tarika Filipovića mogli od jeseni voditi ‘Potjeru’ neslužbeno se spominju Barbara Kolar, Daniela Trbović, Mirko Fodor i Joško Lokas.

Objavljeno

|

Gdje je rođena Danijela Trbović?
Danijela Trbović (foto: BezVeze@Facebook)

HTV će od jeseni opet emitirati kviz “Tko želi biti milijunaš” i to sa njegovim starim voditeljem Tarikom Filipovićem. Ovaj kviz na HRT-u se prikazivao od 2002. do 2010. godine. Kroz sedam uspješnih sezona emitirana je 521 emisija. Prema ocjeni vlasnika licence, hrvatska je verzija bila jedna od najboljih na svijetu.

Zbog povratka starom angažmanu, Filipović će napustiti projekt “Potjera” u kojem je od 2013. godine, javlja Jutarnji list. “Svjestan sam da ne mogu istodobno voditi i ‘Potjeru’ i ‘Milijunaša’. Razuman sam čovjek i kao takav shvaćam da bi to bilo puno previše, a zbog toga bih patio i kao glumac. Žao mi je što odlazim iz ‘Potjere’, ali bilo bi mi još više žao da ne vodim ‘Milijunaša’. ‘Potjera’ je sjajan kviz, s izuzetnim natjecateljima, fenomenalnim lovcima… Falit će mi svi oni”, kaže Filipović.


Među ljudima koji bi umjesto Tarika Filipovića mogli od jeseni voditi ‘Potjeru’ neslužbeno se spominju Barbara Kolar, Daniela Trbović, Mirko Fodor i Joško Lokas.

.

Show

U 90. godini preminu je Bob Norris, Marlborov kauboj iz reklama. Nikada nije pušio

Marlborove reklame su običnim muškarcima sugerirale da je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom.

Objavljeno

|

Autor

Rančer i filantrop Robert Bob Norris, najpoznatiji po reklamama koje je snimio za poznatu duhansku marku, preminuo je u Colorado Springsu u 90. godini života. Iako je 12 godina bio zaštitno lice Marlbora, nikada nije pušio. Televizijska kampanje je prestao raditi kada je osjetio da daje loš primjer djeci.

Takozvanog “Marlboro kauboja” osmislila je marketinška kompanija Leo Burnett Worldwide, a televizijske reklame u kojima se pojavljivao od 1955. do 1999. godine, spadaju u sam vrh oglašivačke industrije. Jedan od prvih koji je uskočio u tu ulogu bio je Bob Norris. Naime, nakon nekoliko pokušaja s manekenima i glumcima, marketingaši su zaključili da im treba pravi kauboj. Norris je u to vrijeme bio pravi kauboj, a nije mu odmoglo ni to što je prijateljevao s glumcem Johnom Wayneom.


Reklame koje su uslijedile sugerirale su običnim muškarcima kako je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom. Svojom autentičnom macho figurom Norris je pridonio kulturi pušenja i pridonio razvoju duhanske industrije koja se smatra jednim od najvećih javnozdravstvenih problema u svijetu. Bio je u upravnom odboru “Kaubojske kuće slavnih”.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP