Prati nas

Vijesti

S puta ne skrenemo

Kineska poduzetnica nudi 14 milijuna kuna. Je li ovo početak Titolanda u Zagorju?

Yu ne želi da Kumrovec bude samo središte kulturnog, nego i zdravstvenog turizma. Pritom glavnim adutom smatra, ako joj se da koncesija, pristup geotermalnim izvorima

Objavljeno

|

foto: Google Maps

Kineska poduzetnica Jiang Yu, koja je u travnju obišla Zagorje, predala je ponudu za kupnju Hotela Zagorje, nekadašnje partijske škole u Kumrovcu. Tvrtka Zhongya nekretnine ponudila je za ovaj napušteni i devastirani objekt 14,09 milijuna kuna.

Kako javlja Novac.hr, Yu je poduzetnica još od 1980-ih, a danas vodi kompaniju Z-Run Well Ton Industry Co. sa sjedištem u Pekingu, koja intenzivno istražuje investicijske prilike u Hrvatskoj i zemljama u susjedstvu.

Iz izjava koje je dala u travnju, jasno je da Yu misli kako je Josip Broz Tito sjajan brend koji želi dodati svojem portfelju i na njemu zarađivati. “Sviđa mi se Kumrovec, poštujem njegovu kulturu i povijest, mislim da ima veliki potencijal za kulturni turizam”, rekla je Yu. Naime, kumrovečku općinu godišnje posjeti do 100.000 turista, a među njima su i brojni Kinezi. I baš zbog toga ova Kineskinja razmišlja pretvoriti ruiniranu partijsku školu u svojevrstan Titoland, zabavno-edukativni park posvećen doživotnom predsjedniku SFRJ.

foto: Ministarstvo državne imovine

Jutarnji list je pak doznao da Yu ne želi da Kumrovec bude samo središte kulturnog, nego i zdravstvenog turizma. Pritom glavnim adutom smatra, ako joj se da koncesija, pristup geotermalnim izvorima. Ljekovita voda već se koristi u Tuheljskim i Krapinskim toplicama, a njena “žila” može se eksploatirati i u Kumrovcu. Za te bi potrebe Yu otkupila kompleks spomen-doma, danas nazvanog Znanstveno-edukacijski centar, iako osim zaposlenika u objekt živa duša nije zakoračila više od desetljeća jer je zatvoren za javnost.

Kineska poduzetnica predala je, za sada, ponudu samo za bivšu školu u kojoj se školovao i probirao partijski kadar, a među njima su i brojni akteri današnje političke scene.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.