Prati nas

Stil i ljepota

Karakter i karizma

Stariji modeli sve su češće zvijezde velikih modnih kampanja

Najnoviji primjer dolazi iz jedne od najvećih modnih kuća, Yves Saint Laurenta koja je za zaštitno lice (i stas!) svoje nove kolekcije izabrala Keanua Reevesea kojemu su – 54 godine!

Silvija Novak

Objavljeno

|

foto: YSL/Instagram

Još donedavno bilo je potpuno nezamislivo vidjeti u nekoj reklamnoj kampanji stariju osobu. Čak i onu srednjim godinama. Ma bilo je nemoguće vidjeti nekoga u kasnim dvadesetima da reklamira neki odjevni predmet, a manekenke i modeli odlazile bi u mirovinu već na pragu 25. godine.

Osobe u “određenim godinama” angažirali bi u reklamnim kampanjama jedino ako bi se reklamirali lijekovi protiv reume, pelene za inkontinenciju ili madraci protiv dekubitusa i to je bilo sve. No promjena je ipak stigla i to, mogli bismo reći, na velika vrata.


Ne znamo je li i u ovom slučaju pomogao razvoj tehnologije i društvenih mreža pa su i stariji dobili mogućnost da ih se čuje ili vidi ili je do promjene svijesti došli spontano (ili je ovo drugo izravna posljedica prvog), no osobe u “najboljim godinama” ušle su u modni i reklamni mainstream pa modne kuće angažiraju zrele modele čak i onda kad se obraćaju širokoj populaciji.

Najnoviji primjer dolazi iz jedne od najvećih modnih kuća, Yves Saint Laurenta koja je za zaštitno lice (i stas!) svoje nove kolekcije izabrala glumca Keanua Reevesea kojemu su – 54 godine! I moramo reći da im je taj izbor bio pun pogodak jer Keanu i njegove godine kampanji su donijele nešto što niti jedan znatno mlađi model ne bi bio u stanju: karakter i karizmu.

.

Stil i ljepota

Kakva ekipa! Mladom fotografu inspiracija je modno osviješteni djed

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Autor

“Upoznajte moga djeda, vjerojatno najstarijeg modnog macana na Zemlji. Ima 24 godine, ali živi svoju modnu strast kao da je tinejdžer. Prema onome što kaže, osjeća se mladim i želi se se osjećati ugodno u onome što nosi.”

Tim riječima 23-godišnji fotograf Jannik Diefenbach iz njemačkog Meinza opisuje svoju najveću fotografsku inspiraciju. I sam Jannik voli modu i putovanja, no najradije fotografira uličnu modu koju obožava njegov djed.


A djed, Alojz Abram (74) jest umirovljeni optičar koji se prometnuo u pravu influencersku zvijezdu pod brandom “Gramps”. Kako doznajemo, nikada zapravo ne bi postao modni macan da ga 2016. godine unuk Jannik nije nagovorio da isproba njegovu mladenačku odjeću.

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave. “Ovaj naš hobi nas je stvarno zbližio. Uvijek smo bili bliski. Djed je dolazio po mene u u vrtić, a kasnije u školu, svakoga utorka. Igrali bismo tenis, nogomet ili bismo jednostavno otišli u shopping.”

Sada se, objašnjava Jannik za LADbible, s djedom i bakom vidi nekoliko puta tjedno. Razgovaraju o budućim modnim pothvatima, a uz to i puno putuju zajedno. “Uživamo svake sekunde”, kaže.

“Pristao sam jer nisam znao što očekivati. Mislio sam da me Jannik zeza i da se ništa neće dogoditi, ali kad se dogodilo, svidjelo mi se koliko su ta odjeća i tenisice udobnije od onoga što sam do tada nosio. Uživam u vremenu koje provodim s unukom, putovati, primati novu odjeću i obuću. Za mene je to zabavni hobi i navikao sam se pozirati. Naučio sam gledati u kameru dok me Jannik slika”, ispričao je Alojz za LADbible.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP