Prati nas

Stil i ljepota

Karakter i karizma

Stariji modeli sve su češće zvijezde velikih modnih kampanja

Najnoviji primjer dolazi iz jedne od najvećih modnih kuća, Yves Saint Laurenta koja je za zaštitno lice (i stas!) svoje nove kolekcije izabrala Keanua Reevesea kojemu su – 54 godine!

Objavljeno

|

foto: YSL/Instagram

Još donedavno bilo je potpuno nezamislivo vidjeti u nekoj reklamnoj kampanji stariju osobu. Čak i onu srednjim godinama. Ma bilo je nemoguće vidjeti nekoga u kasnim dvadesetima da reklamira neki odjevni predmet, a manekenke i modeli odlazile bi u mirovinu već na pragu 25. godine.

Osobe u “određenim godinama” angažirali bi u reklamnim kampanjama jedino ako bi se reklamirali lijekovi protiv reume, pelene za inkontinenciju ili madraci protiv dekubitusa i to je bilo sve. No promjena je ipak stigla i to, mogli bismo reći, na velika vrata.


Ne znamo je li i u ovom slučaju pomogao razvoj tehnologije i društvenih mreža pa su i stariji dobili mogućnost da ih se čuje ili vidi ili je do promjene svijesti došli spontano (ili je ovo drugo izravna posljedica prvog), no osobe u “najboljim godinama” ušle su u modni i reklamni mainstream pa modne kuće angažiraju zrele modele čak i onda kad se obraćaju širokoj populaciji.

Najnoviji primjer dolazi iz jedne od najvećih modnih kuća, Yves Saint Laurenta koja je za zaštitno lice (i stas!) svoje nove kolekcije izabrala glumca Keanua Reevesea kojemu su – 54 godine! I moramo reći da im je taj izbor bio pun pogodak jer Keanu i njegove godine kampanji su donijele nešto što niti jedan znatno mlađi model ne bi bio u stanju: karakter i karizmu.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP