Prati nas

Vijesti

Povratak Milanovića

Predsjednički kandidat Zoran Milanović optimistično: ‘Stanje je popravljivo.’ Pozvao je birače da mu sude

Milanović je potvrdio da i dalje misli kako se predsjednika treba birati u Saboru, a ne na izborima.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Zoran Milanović (screenshot: SDPHrvatske/Youtube)

Prvi puta kao predsjednički kandidat Zoran Milanović izašao je pred novinare kako bi objasnio iz kojih motiva se kandidira i kakvu Hrvatsku želi. Kampanju je počeo optimističnom porukom: “Stanje je popravljivo.”

“Želim biti predsjednik jedne moderne, progresivne, znatiželjne, otvorene Hrvatske; zemlje koja je u povijesti, kada je išla naprijed, išla kao moderna. Hrvatska tada nije bila uronjena u tradiciji, već je u njoj znala plivati. Uz sva razumna i potrebna ograničenja, dužnost predsjednika Republike ima simboličku snagu. Imam osobnu potrebu pokazati da taj posao ima smisao”, kazao je nekadašnji premijer. Priznaje, sada skoro sve ovisi o tome koliko će mu ljudi vjerovati i kako će cijeniti ono što je radio u životu.


Milanović je potvrdio da i dalje misli kako se predsjednika treba birati u Saboru, a ne na izborima. No sada jedino na ovaj način može osvojiti Pantovčak. “Mislim da su dosada prečesto, a posebno u zadnje vrijeme, ljudi koji su došli na tu dužnost, tu dužnost smatrali većom od svega i sebe su smatrali većima od svega. To se pretvaralo u megalomaniju. Mislio sam da je bolje to urediti kao u Njemačkoj ili Italiji, ali ja o tome ne odlučujem.”

Nije želio govoriti o svom karakteru, iako mu je slogan kampanje “Predsjednik s karakterom”. To će, kaže, birači zaključiti. “Moj karakter je nešto što nosim sa sobom, ocijenite ga sami. Sudite!” Odbio je komentirati Kolindu Grabar-Kitarović i Miroslava Škoru kao političke protivnike. “Teško ćete me dobiti na taj led.” Odbio je komentirati i dosadašnji mandat aktualne predsjednice. Kaže, neka ljudi to ocijene sami.

On će, ako uspije biti predsjednik s karakterom, objašnjava, napraviti od Hrvatske državu sa stavom. “Prema nama bi se tada odnosili s više poštovanja. To zadnjih godina nismo vidjeli, ne zato što osobe koje vode Hrvatsku to ne žele, već zato što nisu bile u stanju.” Također je objasnio kako podjelu na lijeve i desne u današnjem vremenu smatra anakronom te da želi puno širu podršku birača od onoga što se usko smatra ljevicom.

“To je dogovor s kolegama, vrhom i predsjednikom SDP-a. Današnji dan je sasvim slučajan” objasnio je isticanje kandidature na dan na koji HDZ slavi 30. rođendan, ali i prije odluke Glavnog odbora stranke.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP