Prati nas

Show

Mrak na očima

Zbog nasrtaja na dvije starije žene Lidija Bačić čeka poziv na prekršajni sud, no tu možda nije kraj

Svu dokumentaciju o događaju koji je zgrozio prolaznike u središtu Zagreba zagrebačka je policija proslijedila Općinskom državnom odvjetništvu koje će odlučiti ima li u ponašanju Lidije Bačić i elemenata kaznenog djela.

Objavljeno

|

Lidija Bačić (screenshot: Glupacho moja/Youtube)

Pjevačica Lidija Bačić čeka poziv zagrebačkoga Prekršajnog suda zbog remećenja javnog reda i mira naročito drskim ponašanjem za što može biti novčano kažnjena u kunama u protuvrijednosti od 350 DEM (jer je još uvijek na snazi zakon koji kaznu mjeri u njemačkoj valuti koja je ukinuta) ili s mjesec dana zatvora, doznaje Jutarnji list.

Prekršajni sud primio je 28. svibnja prijavu zagrebačke policije o incidentu koji je pjevačica izazvala 18. svibnja oko 20 sati kada je nasrnula na dvije Zagrepčanke nakon što im je svojim Audijem zapriječila prolaz nogostupom Varšavske ulice. Još nije zakazana rasprava, doznali smo na Prekršajnom sudu. Spis je dodijeljen sutkinji u rad.


Jutarnji podsjeća da je pri obilasku automobila koji je na pločniku Varšavske kod osnovne škole nepropisno parkirala Bačić, jedna od prolaznica, novinarka Večernjeg lista, zapela ramenom za retrovizor koji se zaklopio nakon čega je Lidiji Bačić “pao mrak na oči”. Izjurila je iz automobila, a posebno ju je ražestilo što su je snimali mobitelom pa je udarila i novinarku i njezinu prijateljicu koja je od udarca pala na pod.

Osim prijave za prekršaj javnog reda i mira, policija joj je poslala kaznu i za prometni prekršaj. Ali, to nije sve. Svu dokumentaciju o događaju koji je zgrozio prolaznike u središtu Zagreba zagrebačka je policija proslijedila Općinskom državnom odvjetništvu koje će odlučiti ima li u ponašanju Lidije Bačić i elemenata kaznenog djela. Više o incidentu pročitajte ovdje.

.

Show

U 90. godini preminu je Bob Norris, Marlborov kauboj iz reklama. Nikada nije pušio

Marlborove reklame su običnim muškarcima sugerirale da je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom.

Objavljeno

|

Autor

Rančer i filantrop Robert Bob Norris, najpoznatiji po reklamama koje je snimio za poznatu duhansku marku, preminuo je u Colorado Springsu u 90. godini života. Iako je 12 godina bio zaštitno lice Marlbora, nikada nije pušio. Televizijska kampanje je prestao raditi kada je osjetio da daje loš primjer djeci.

Takozvanog “Marlboro kauboja” osmislila je marketinška kompanija Leo Burnett Worldwide, a televizijske reklame u kojima se pojavljivao od 1955. do 1999. godine, spadaju u sam vrh oglašivačke industrije. Jedan od prvih koji je uskočio u tu ulogu bio je Bob Norris. Naime, nakon nekoliko pokušaja s manekenima i glumcima, marketingaši su zaključili da im treba pravi kauboj. Norris je u to vrijeme bio pravi kauboj, a nije mu odmoglo ni to što je prijateljevao s glumcem Johnom Wayneom.


Reklame koje su uslijedile sugerirale su običnim muškarcima kako je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom. Svojom autentičnom macho figurom Norris je pridonio kulturi pušenja i pridonio razvoju duhanske industrije koja se smatra jednim od najvećih javnozdravstvenih problema u svijetu. Bio je u upravnom odboru “Kaubojske kuće slavnih”.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP