Prati nas

Vijesti

Metropola

Zagreb planira uvesti obavezno nošenje maski

I konobari bi, kao i prodavači u dućanima, također morali nositi zaštitne maske jer tako štite i sebe i druge.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

foto: Gerd Altmann/Pixabay

Popuštanje mjera, odnosno vraćanje svakodnevnih aktivnosti, otvaranje granica i dolazak većeg broja turista povećali su broj oboljelih, a svemu je dodatno pridonijela i činjenica da je popustio i osobni oprez, odnosno malo je onih koji se pridržavaju mjera i preporuka koje nisu bile ukinute. 

Kako Jutarnji list doznaje od ravnatelja zagrebačkog Nastavnog zavoda za javno zdravstvo “Dr. Andrija Štampar”, dr. Zvonimira Šostara, vjerojatno će gradski epidemiolozi uskoro zagrebačkom stožeru civilne zaštite predložiti obvezno nošenje zaštitnih maski u tramvajima i autobusima.


Činjenica je da tramvajski promet u središtu grada Zagreba ne funkcionira, pa većina tramvaja prolazi kroz Vodnikovu, zbog čega u vrijeme odlaska i dolaska na posao u njima vlada velika gužva, a sve bez ikakve zaštite na licima putnika.

Nenošenje maski u javnom prijevozu ne bi se kažnjavalo, ali osoba bez zaštite ne bi mogla ući u tramvaj ili autobus, javlja Jutarnji. I konobari bi, kao i prodavači u dućanima, također morali nositi zaštitne maske jer tako štite i sebe i druge.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP