Prati nas

Vijesti

Jeftinije

U ponedjeljak pada cijena ukopima u Zagrebu

Imajući u vidu trenutnu nepovoljnu ekonomsku situaciju izazvanu pandemijom bolesti COVID-19, a također i razornim potresima u 2020. godini, ponovno se korigirala cijena komunalnih usluga Gradskih groblja.

Objavljeno

|

Miroševac (foto: Goran Horvat/Pixabay)

“S ciljem smanjenja financijskog opterećenja obiteljima preminulih, prosječne cijene ukopa, ispraćaja i kremacija smanjit će se do daljnjeg za 20 posto u prosjeku, što u apsolutnom iznosi od 600,00 kn do 800,00 kn po ispraćaju. Novi cjenik stupa na snagu 15. veljače 2021”, objavio je Grad Zagreb nakon sastanka gradonačelnika Milana Bandića s članovima Udruge pogrebnika.

Cijene komunalnih usluga Gradskih groblja prije zadnje korekcije u rujnu 2019., nisu se mijenjale više od 12 godina te je postojala poslovna opravdanost korekcije cijena u smislu financijske održivosti komunalne usluge, priopćio je Grad.

Ipak, imajući u vidu trenutnu nepovoljnu ekonomsku situaciju izazvanu pandemijom bolesti COVID-19, a također i razornim potresima u 2020. godini, još se jednom promijenila cijena komunalnih usluga Gradskih groblja.

“Pogodio nas je virus, potresi, gospodarska kriza, a Groblja povećaju cijene usluga i po 80 posto ili 100 posto. Zbog njih je danas prosječan pogreb skuplji oko 2.000 kuna, a pokop u Zagrebu najskuplji u zemlji”, upozorio je početkom veljače Zoran Žic iz Udruge pogrebnika Grada Zagreba.

Kako slučaj ne bi završio pred pred Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja, pogrebnici su tada zatražili i da Gradska groblja Zagreb povećaju kvalitetu usluga, rade vikendom i blagdanom i uvedu veći broj rashladnih komora.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.