Prati nas

Vijesti

Eurozona

Kalkulatori su preskupi, ali umirovljenici će dobiti mobilnu aplikaciju, privjeske, kasice, majice…

U HNB-u kažu da su smanjili količinu jer jedan eurokonverter košta sedam kuna, pa bi nabava bila preskupa.

Objavljeno

|

Božićnica za umirovljenike
foto: Markus Spiske/Unsplash

Kako bi prelazak na euro olakšali umirovljenicima u Hrvatskoj narodnoj banci planirali su im podijeliti eurokonvertere – male kalkulatore. Ali nabavka od milijun i dvjesto tisuća primjeraka pala je u oglasniku javne nabave na samo 60 tisuća. Kad su čuli, umirovljenici su se naljutili, javlja RTL.

“Ako mogu podijeliti svim umirovljenicima bit ćemo jako sretni da podijele, ako bude išlo kako god nek’ svaki umirovljenik dobije. Ako ne mogu, nek’ dobro razmisle onda bolje nikome”, smatra predsjednica Matice umirovljenika Višnja Fortuna.

U HNB-u kažu da smanjili količinu jer jedan eurokonverter košta sedam kuna, pa bi nabava bila preskupa. Dodaju da od 5. rujna kreće obavezno dvojno iskazivanje cijena pa će umirovljenici lakše pratiti, a u pripremi je aplikacija za mobitel koja će računati tečaj.

Zamjenu kune za euro pratit će Nacionalna informativna kampanja za koju će HNB izdvojiti više od 27 milijuna kuna. Dijelit će se privjesci, kasice, majice. Državu će obići i euro na kotačima – izložba o prelasku na novu valutu. Bit će i reklama u medijima, a cilj je da informacije dođu baš do svakoga.

“Ona je mogla krenuti ranije, ali moramo uzeti u obzir da je do službenog uvođenja eura još šest mjeseci i smatram da se u šest mjeseci može napraviti jako dobra i kvalitetna kampanja. Ta kampanja mora biti usmjerena prema svim stanovnicima Hrvatske”, kaže za RTL komunikacijski stručnjak, Petar Tanta.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.