Prati nas

Vijesti

Ima vune

Duplo skuplje! Šokantne razlike u cijeni kave u SPAR-u na Malti i Hrvatskoj

Cijene transporta, stope poreza, navike tržišta, poskupljenja energenata; do sada smo čuli bezbroj opravdanja za nevjerojatne razlike u cijenama istih proizvoda u Hrvatskoj i izvan nje.

Objavljeno

|

Cijena u Hrvatskoj (foto: Halo, inspektore/ Facebook)

Facebook stranica Halo, inspektore objavila je intrigantne fotografije koje pokazuju drastične razlike u cijeni kave Lavazza od 250 grama u istom trgovačkom lancu SPAR, ali u različitim zemljama – Hrvatskoj i Malti.

Prema objavi, dok Maltežani za ovaj proizvod plaćaju između 3,30 € i 3,79 €, Hrvati moraju izdvojiti znatno više, od 6,99 € do 7,99 €. Zoran je to primjer da se “vuna šiša tamo gdje ima ovaca”, pa Hrvati i u ovom slučaju plaćaju znatno veće cijene za isti proizvod bez jasnog opravdanja. Uz fotografije, objavljen je i komentar.

“Kažu da je Malta ‘Bogu iza nogu’, a Hrvatska ‘u srcu Europe’. Malta je na manje od 300 km od Afrike, malo jugozapadnije od Sicilije. Hrvatska je, kažu, na sjecištu brojnih srednje europskih i paneuropskih prometnih pravaca”, stoji u objavi stranice iza koje stoji Udruga  Europski centar izvrsnosti potrošača.

tekst se nastavlja ispod oglasa

“Na Malti živi nešto više od 500.000 stanovnika, a u Hrvatskoj 3,8 milijuna. Prosječna godišnja plaća na Malti je 22.466 €, a u Hrvatskoj 12.456 €. U Sparu na Malti talijanska kava Lavazza od 250 g prodaje se od 3,30 € do 3,79 €. U Hrvatskoj je ista ta kava iste težine u istom tom Sparu od 6,99 do 7,99 €. Pitanje je: zašto?”

Cijena na Malti (foto: Halo, inspektore/ Facebook)
tekst se nastavlja ispod oglasa
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.