Prati nas

Vijesti

Zaokret

Kineski Temu počinje prodavati hranu u Europi

Umjesto jeftine robe iz Kine, Temu sada traži lokalne proizvođače hrane i kozmetike; prvo u Njemačkoj, a zatim i širom Europe.

Objavljeno

|

Autor

Zdravi prehrambeni proizvodi raspoređeni na drvenom stolu u kuhinji, uključujući biljna mlijeka, grickalice bez glutena, fermentirane proizvode i namaze bez aditiva, u ambalaži s oznakama prirodnih sastojaka. Sunčeva svjetlost obasjava stol, stvarajući toplu i privlačnu atmosferu.
ilustracija: S. Bura/mj

Kako uvoz jeftinih neprehrambenih proizvoda iz Kine postaje sve izazovniji, kineska internetska platforma Temu okreće se novoj strategiji; širenju na tržište robe široke potrošnje u Europi. U Njemačkoj je već počela tražiti lokalne dobavljače prehrambenih i kozmetičkih proizvoda, javlja portal za usporedbu cijena Koliko.HR.

Naime, prije nekoliko mjeseci Temu je osnovao njemačku podružnicu s ciljem uspostave suradnje s proizvođačima hrane, kozmetike, vrtnih proizvoda i druge robe široke potrošnje. Iako je platforma dosad bila poznata po prodaji jeftine robe iz Kine, sada želi ponuditi proizvode “iz Europe za Europu”, izvještava njemački specijalizirani magazin Lebensmittel Zeitung. Temu se, prema istom izvoru, primarno obraća manjim proizvođačima slatkiša i kozmetike.

Tvrtka je potvrdila te planove, navodeći da želi “proširiti lokalni asortiman i poboljšati uslugu za europske kupce”. Za sada je ponuda robe široke potrošnje na Temuu ograničena, no među partnerima je već nekoliko mjeseci i njemački proizvođač mesnih proizvoda Wurstbaron, koji je zadovoljan suradnjom. U posao se uključio i brend Mr Tom, poznat po pločicama od orašastih plodova.

oglas

Temu planira proširenje i izvan Njemačke – sljedeće je na redu Švicarska, piše švicarski Tages Anzeiger. Širenje na tržište robe široke potrošnje dolazi u trenutku kada Temu osjeća pritisak zbog američkih carina na uvoz te najavljenog europskog poreza na male pakete naručene putem e-trgovine.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP