Kako uvoz jeftinih neprehrambenih proizvoda iz Kine postaje sve izazovniji, kineska internetska platforma Temu okreće se novoj strategiji; širenju na tržište robe široke potrošnje u Europi. U Njemačkoj je već počela tražiti lokalne dobavljače prehrambenih i kozmetičkih proizvoda, javlja portal za usporedbu cijena Koliko.HR.
Naime, prije nekoliko mjeseci Temu je osnovao njemačku podružnicu s ciljem uspostave suradnje s proizvođačima hrane, kozmetike, vrtnih proizvoda i druge robe široke potrošnje. Iako je platforma dosad bila poznata po prodaji jeftine robe iz Kine, sada želi ponuditi proizvode “iz Europe za Europu”, izvještava njemački specijalizirani magazin Lebensmittel Zeitung. Temu se, prema istom izvoru, primarno obraća manjim proizvođačima slatkiša i kozmetike.
Tvrtka je potvrdila te planove, navodeći da želi “proširiti lokalni asortiman i poboljšati uslugu za europske kupce”. Za sada je ponuda robe široke potrošnje na Temuu ograničena, no među partnerima je već nekoliko mjeseci i njemački proizvođač mesnih proizvoda Wurstbaron, koji je zadovoljan suradnjom. U posao se uključio i brend Mr Tom, poznat po pločicama od orašastih plodova.
Temu planira proširenje i izvan Njemačke – sljedeće je na redu Švicarska, piše švicarski Tages Anzeiger. Širenje na tržište robe široke potrošnje dolazi u trenutku kada Temu osjeća pritisak zbog američkih carina na uvoz te najavljenog europskog poreza na male pakete naručene putem e-trgovine.