Potrošačka stranica “Halo inspektore”, iza koje stoji Udruga Europski centar za izvrsnost potrošača, objavila je oštro upozorenje na račun trgovačkog lanca Plodine. Kako navode, u posljednjim tjednima zaprimili su “zatrpavajući broj” pritužbi kupaca na pljesnive proizvode koji se redovito pojavljuju na policama, ali i na posebnim mjestima označenima akcijama i popustima zbog isteka roka trajanja.
Prema objavi, potrošači sve rjeđe vjeruju da je riječ o izoliranim propustima. Mnogi smatraju da se razvija obrazac postupanja. To, tvrde, potvrđuju i dojave zaposlenika Plodina koji navodno upozoravaju na pritiske nadređenih da se “maksimalno smanji otpis robe”, što u praksi, prema tim navodima, dovodi do lažiranja rokova trajanja i ostavljanja robe u prodaji i nakon isteka roka, čak i kada je navedeno “Najbolje upotrijebiti do”.
“Halo inspektore” navodi nekoliko konkretnih slučajeva: u trgovini u Medulinu, unatoč pritužbi kupaca, s police navodno nisu uklonjeni pljesnivi sirevi; u Plodinama u Vinkovcima pod premium etiketom Selection pronađen je tvrdi masni sir Asiago Dop Mezzano prekriven plijesni; dok je u Plodinama u Novoj Gradišci kupac u pakiranju pilećeg mesa pronašao insekta, najvjerojatnije osu.
Udruga dodaje da postoji i “jedan posebno ogavan slučaj” već prijavljen Državnom inspektoratu, o kojem će javnost biti obaviještena nakon dovršetka očevida. “Otvorite širom oči kada kupujete prehrambene proizvode u Plodinama. Pitanje je trenutka kada će netko završiti u bolnici, a tada će možda biti prekasno”, poručuju iz “Halo inspektore”.