Prati nas

Vijesti

Kriza

Zenzerović: ‘Nedostaje radnika u turizmu. Umirovljenici trebaju više raditi’

Nedostatak radnika u turizmu je problem s kojim se susreću sve europske zemlje, istaknuo je Bernard Zenzerović iz Udruge poduzetnika u hotelijerstvu.

Objavljeno

|

Bernard Zenzerović (screenshot: HRT)

Iz godine u godinu sve je zamjetniji nedostatak radnika u ugostiteljstvu i srodnim zanimanjima koji bi iznijeli turističku sezonu. Očajni poslodavci,. ne samo da radnike traže na području bivše Jugoslavije, već ih dopremaju i iz dalekih zemalja poput Nepala.

Da nije riječ samo o hrvatskom problemu, već o fenomenu s kojim se susreću i druge europske zemlje, za javni radio rekao je Bernard Zenzerović iz Udruge poduzetnika u hotelijerstvu.

“Već prošle godine, koja je bila pandemijska, izgubili 100 milijuna eura zbog nedostatka radne snage. Prema procjenama i dalje nedostaje oko 10 tisuća radnika, posebno kod malih i srednjih poduzetnika”, kaže.

Oglas

Dodaje kako postoje dva smjera rješavanja situacije. Pokušava se inicirati da se pokušaju aktivirati svi potencijali koje imamo što znači da se omogući rad studentima, da više rade umirovljenici, ljudi koji žele dodatni posao. Naglašava da kada se to napravi da je potreban i dio radne snage iz inozemstva.

“Za strane se radnike bore i Slovenija, Austrija, Italija te cijela EU. Mi moramo nešto učiniti da jednom kada ih uspijemo dobiti da ih što prije možemo staviti na tržište rada, da ne moraju čekati u redovima na MUP-u te se stoga moraju pojačati kapaciteti MUP-a i digitalizirati cijeli proces”, istaknuo je.

Udovičić govori kako problem radne snage postoji već niz godina i da se očito nije dovoljno pažnje posvećivalo tome.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.