Prati nas

Stil i ljepota

10 stvari koje morate imati u kupaonici kad uđete u neke godine

Kupaonica mlade osobe i one u srednjoj ili starijoj dobi ne izgleda isto. To je zato što ni naša tijela nisu ista. S vremenom se sve mijenja pa tako i obavezne stvari koje morate imati u svojoj kupaonici. Donosimo deset najvažnijih.

Objavljeno

|

Kako opremiti kupaonicu?
foto: BigStock

Kupaonice su naša posebna mjesta, naša utočišta, naše male privatne oaze. Portal Huffington Post donosi listu od 10 stvari koje biste svakako trebali imati u svojoj kupaonici kad dosegnete srednju dob.

1. Jako lijep tuš u kojem možete naglas ponovo proći vašu posljednju svađu

Tuševi postoje iz mnogih razloga, jedan od kojih je, dakako, i tuširanje. Oni su isto tako jako dobra mjesta za ponovno analiziranje vaših posljednjih svađa. Tuševi su idealna pozornica za predstavu zvanu: ‘Trebao/la sam reći…’ Ispod tuša je vaša uvijek zadnja i nitko vam ne proturječi. Ispod tuša se možete ili zaustaviti na vrijeme ili izreći sve što vam je na duši. Možete gristi, možete biti mirni ili možete psovati kao pijani mornar. Kad razgovarate sami sa sobom ispod tuša, nitko vas ne može čuti. To je često jako dobra stvar.


2. Vruća kupka iza zatvorenih vrata

I dok su tuševi dobri za bijes i suze, kade su za blagonaklonog i nježnog vas. Uostalom, možete li i ispod tuša držati čašu s vinom i okružiti se mirisnim svijećama? Razumijete li?

3. Ladica za sve one kreme koje ne funkcioniraju

Kad dosegnete srednje godine, sigurno ćete već imati pregršt losiona i krema koje ste kupili u naletu šoping manije. Cijele četrdesete godine protekle su u vjerovanju da se izvor mladosti dade zapakirati u plastičnu tubu. Neki od tih proizvoda nikad nisu funkcionirali, a neki su funkcionirali tek vrlo kratko vrijeme. Poanta je: imat ćete tonu takvih proizvoda.

S vremenom svi ćemo naučiti da je najbolji način da prestanemo brinuti o borama taj da jednostavno više ne gledamo u ogledalo. No dok ne prihvatimo istinu, slušat ćemo savjete prodavača balzama na bazi “zmijskog ulja”. Ljepota trpanja tih silnih dokaza naše lakovjernosti u ladicu je taj da ćete naposljetku imati zgodan podsjetnik koje stvari u životu nisu važne.

4. Pomoć pri spavanju koju zapravo ne koristite

Bebe imaju dude, mališani dekice, a ljudi srednje dobi različita druga pomagala za uspavljivanje. Ta pomagala smatrate sredstvima ‘za svaki slučaj’ i zapravo ih nikad ne koristite. Sama ideja da ih imate u kupaonici omogućit će vam ugodnu spoznaju da su dostupna ako ih budete trebali. A to je često i sasvim dovoljno.

Spavanje je vrlo važno. Bez njega ne funkcioniramo. Nesanica je vrag koji nas progoni kad napunimo pedesetu. Ali postoje i bolji načini da usnete od pijenja prepisanih lijekova, od kojih mnogi, ne zaboravimo to, izazivaju ovisnost, loši su za vaše tijelo i jako se loše kombiniraju s alkoholom ili drugim lijekovima.

5. Ogledalo koje povećava

Kako starimo, naše će nas oči iznevjeriti. Sve što vas dijeli od toga da postanete žena s ludom crtom na kapcima i po cijelom licu je veliko ogledalo koje povećava. To je investicija za cijeli život, zato se nemojte bojati odriješiti kesu i kupiti ono malo bolje ili veće. Ako bez naočala ne možete vidjeti svoje kapke, odmaknite se od torbice sa šminkom i pustite ju na miru dok ne nabavite pošteno ogledalo. Ono će vam također i jako dobro koristiti kad budete čupali dlake s brade. Blagoslovljeni bili hormoni.

6. Ozbiljna grickalica za nokte na nogama

Dok ste imali dvadeset još ste se nekako i mogli izvući sa malom grickalicom i škaricama. No oko pedeset pete godine razumjet ćete – štoviše, počete ćete cijeniti – one velike, snažne grickalice koje se kupuju u željezarijama. Jeste li znali da čak polovina populacije ima gljivice na nožnim noktima kad dosegne dob od 70 godina. Baš zbog tih gljivica, nokti budu tvrdi i debeli. Uz ozbiljnu grickalicu trebat ćete i ozbiljnu rašpu te dezodoran za stopala. Dobro opremljena kupaonica ima svo troje.

7. Vazelin (ne moramo ovo posebno objašnjavati)

Vazelin je obavezan u kupaonicama pedeset-i-nešto godišnjaka. To je lijek za mnogobrojne grijehe. On vam koristi kod ispucanih usana, suhe kože na laktovima i grubih peta. A što ste vi mislili?

8. Zubna pasta za izbjeljivanje

U nekom trenutkom, kad budete imalo oko 40 godina, vaši će zubi zbog silne kave postati žućkasti. Izbjeljivanje zubi kod zubara je odlično, ali nije nimalo jeftino. Mnogi će zato ustanoviti da izbjeljivači koje samo kupite ili napravite daju sasvim pristojne rezultate. A kad se već bavite time, investirajte i u dobru četkicu za zube. Neku koja će blagotvorno djelovati na vaše zube i desni.

9. Dnevne uloške jednom kad odbacite obične uloške i tampone

Jedna od neugodnih istina o menopauzi je ta da kontroliranje vašeg mjehura postane uobičajena komplikacija. Nažalost, svim ženama malo pobjegne. I muškarcima se to događa, ali kod žena je ovaj problem nešto izraženiji. I to naročito kod kihanja, smijanja ili vježbanja. Uz korištenje dnevnih uložaka to neće biti preveliki problem.

10. Dobro rasvjeta za čitanje u toaletu

Jer u srednjoj dobi, ondje ćete  provoditi puno vremena.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP