Prati nas

Promo

Hrvatice sve više kupuju na internetu i čitaju recenzije drugih kupaca

Istraživanje je pokazalo nastavak trenda sve veće važnosti interneta kao medija u kupovini, i kroz rast kupovine preko interneta, ali i sve više kao glavnog medija za informiranje o proizvodima prije kupovine.

Avatar

Objavljeno

|

foto: BigStock

Na koji način se najčešće informirate o proizvodima koje kupujete? Utječu li online recenzije proizvoda na vašu oduku kod kupovine? Koliko često kupujete proizvode putem interneta? Ovo su neka od pitanja koja su postavljena u istraživanju provedenom u sklopu projekta “Proizvod godine” koji četvrtu godinu za redom organizira najposjećeniji hrvatski ženski portal Žena.hr.

Izbor za proizvode godine održava se s ciljem slušanja glasova isključivo čitateljica koje tom prilikom otkrivaju koje brendove u Hrvatskoj smatraju najpopularnijima i najpoželjnijima. Proizvodi su podijeljeni u dvadeset i sedam kategorija koje pokrivaju većinu robe široke potrošnje.


Online istraživanju su se odazvale 843 ispitanice, a njihovi odgovori daju uvid u kupovne navike većinom ženske populacije. Istraživanje je pokazalo nastavak trenda sve veće važnosti interneta kao medija u kupovini, i kroz rast kupovine preko interneta, ali i sve više kao glavnog medija za informiranje o proizvodima prije kupovine.

Gotovo 50% žena barem jednom mjesečno kupuje on-line, 44% jednom u nekoliko mjeseci, a samo 8% ispitanica nije nikada kupovalo on-line. Čak 80% ispitanica je odgovorilo da im je internet primarni medij putem kojeg se informiraju o proizvodima koje kupuju, a internet portali s 88% prednjače kao glavni medij putem kojeg ispitanice dobivaju informacije o novim proizvodima na tržištu. Slijede društvene mreže s 49% te TV oglasi s 41%.

Skoro 73% ispitanica se često ili ponekad u trgovini služi mobilnim uređajem kako bi na internetu pronašle informacije o nekom proizvodu. To se u velikoj mjeri odnosi na traženje recenzija proizvoda koje imaju veliku ulogu kod kupovine. Čak 99% žena čita recenzije drugih korisnika, a kod svake druge žene recenzije utječu na odluku o kupovini. Pri tome74% žena najvjerodostojnijima smatra recenzije drugih korisnika, 15% blogera,  a 12% novinara/stručnjaka internetskih portala.

Ispitanice se prije kupovine informiraju na internetu i čitaju on-line recenzije prvenstveno zakozmetičke proizvode (83%), zatim za potrošačku elektroniku (69%), kućanske aparate (66%), lijekove i dodatke prehrani (47%) itd.

.

Promo

Ovaj vikend dođite na Made by: Sajam kreativnosti

Ako vam je ikad zasmetala ponuda istih ili vrlo sličnih stvari po buticima u trgovačkim centrima, onda je ovaj sajam mjesto za vas. Kreativci iz Hrvatske i svijeta pokazat će ručno rađen nakit, torbe, odjeću, igračke i slično te će svatko moći pronaći nešto za sebe.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Razmišljate li o daru za Valentinovo za nekog vama posebnog ili biste sami sebe željeli počastiti nečim unikatnim, ovaj vikend svakako dođite u Europski dom gdje se održava “Made by: sajam kreativnosti“.

Ovaj sajam okuplja umjetnike, kreativce i zanatlije koji vlastitim rukama izrađuju torbe, odjeću, nakit, ukrase, igračke i razne druge stvari kakvih zasigurno nema nigdje drugdje.


Pokretačica ovog jedinstvenog sajma je Ivana Pavlović, i sama autorica začudnih i jedinstvenih torbi, koja nam je rekla malo više o “Made by sajmu”.

“Ovo je već druga godina da izlažemo u Europskom domu. Prošli je sajam bio vrlo uspješan pa smo se opet vratili na isto mjesto. I ove godine, kao i prošle, izlaže tridesetak kreativaca i umjetnika koji se bave najrazličitijim stvarima – od dizajniranja nakita i raznih ukrasa, pa do torbi odjeće i sličnog. Ovdje se može naći za svakoga ponešto tako da je svakako vrijedno zaviriti na sajam.“

Kreativci koji izlažu na sajmu su domaći, ali ima i stranaca. “Okupili smo priličan broj vrlo zanimljivih ljudi koji rade stvarno sjajne stvari. Do kraja 2020. planiramo još nekoliko sajmova. Ove godine predstavljaju se brendovima među kojima su Ayelen, Boody Woody, Bookedo, Brando, Moda Malesh, Pupa Franca, Sartess, Bilja, Onyx, Bowtie wooden style, Oblutak mi priča i brojni drugi, a kompletan popis može se naći na našoj Facebook stranici“, kaže Ivana.

Sajam traje danas i sutra od 10 do 19 sati u Europskom domu u Jurišićevoj 1 u Zagrebu. Ulaz na sajam je za posjetitelje besplatan, a kućni ljubimci su dobrodošli.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP