Prati nas

Promo

Uzorci i uske siluete i za starije

Inspirirana elementima, paleta boja je mješavina začinjenih nijansi, novih plavih i metalik nijansi. Odjevni komadi koji se ističu uključuju lagane Pallazo hlače, maksi suknje, uske haljine i mantile.

Objavljeno

|

foto: promo C&A

U središtu Zagreba, u novootvorenom showroomu POPPY predstavljena je C&A kolekcija proljeće/ljeto 2016. Odvažna mješavina uzoraka i uskih silueta definira proljeće/ljeto 2016. kroz žensku i mušku kolekciju, Clockhouse, modne dodatke, kupaći program i kolekciju donjeg rublja.

Kretanje kroz showroom bilo je zamišljeno kao putovanje u kojem su gosti imali priliku u svakoj od prostorija vizualno posvećenih različitim dnevnim potrebama otkrivati nove C&A kolekcije. Predstavljanje su otvorili voditeljica marketinga C&A Renela Ružić, voditeljica Ines Preindl i stilist Ivan Friščić. “Iz sezone u sezonu, C&A dizajnerski tim svoju strast za kreativnošću oživljava kroz svaku C&A kolekciju. Vrlo je uzbudljivo što su neki od C&A dizajnera, koji stoje iza svakog komada iz kolekcije, predstavili svoja nadahnuća i vizije koji stoje iza naše kolekcije proljeće/ljeto 2016. u ovom showroomu u Zagrebu.“ rekla je Renela Ružić u svom pozdravnom govoru.


Mješavina uzoraka i uskih silueta definira proljeće/ljeto 2016. u C&A. Inspirirana elementima, paleta boja je mješavina začinjenih nijansi, novih plavih i metalik nijansi. Odjevni komadi koji se ističu uključuju lagane Pallazo hlače, maksi suknje, uske haljine i mantile. Isticanje jarkih boja dodaje novi preokret u mušku casual kolekciju, dok su slim fit odijela načinjena od visokokvalitetnih talijanskih materijala osigurala element luksuza muškoj formalnoj kolekciji.

C&A kolekcija proljeće/ljeto 2016. čini novi smjer za ovaj modni brend koji privlači više od dva milijuna kupaca dnevno. Kolekcija će biti dostupna u dvadeset i jednoj europskoj zemlji, također i online,  od 1. ožujka 2016.

.

Promo

Ovaj vikend dođite na Made by: Sajam kreativnosti

Ako vam je ikad zasmetala ponuda istih ili vrlo sličnih stvari po buticima u trgovačkim centrima, onda je ovaj sajam mjesto za vas. Kreativci iz Hrvatske i svijeta pokazat će ručno rađen nakit, torbe, odjeću, igračke i slično te će svatko moći pronaći nešto za sebe.

Objavljeno

|

Razmišljate li o daru za Valentinovo za nekog vama posebnog ili biste sami sebe željeli počastiti nečim unikatnim, ovaj vikend svakako dođite u Europski dom gdje se održava “Made by: sajam kreativnosti“.

Ovaj sajam okuplja umjetnike, kreativce i zanatlije koji vlastitim rukama izrađuju torbe, odjeću, nakit, ukrase, igračke i razne druge stvari kakvih zasigurno nema nigdje drugdje.


Pokretačica ovog jedinstvenog sajma je Ivana Pavlović, i sama autorica začudnih i jedinstvenih torbi, koja nam je rekla malo više o “Made by sajmu”.

“Ovo je već druga godina da izlažemo u Europskom domu. Prošli je sajam bio vrlo uspješan pa smo se opet vratili na isto mjesto. I ove godine, kao i prošle, izlaže tridesetak kreativaca i umjetnika koji se bave najrazličitijim stvarima – od dizajniranja nakita i raznih ukrasa, pa do torbi odjeće i sličnog. Ovdje se može naći za svakoga ponešto tako da je svakako vrijedno zaviriti na sajam.“

Kreativci koji izlažu na sajmu su domaći, ali ima i stranaca. “Okupili smo priličan broj vrlo zanimljivih ljudi koji rade stvarno sjajne stvari. Do kraja 2020. planiramo još nekoliko sajmova. Ove godine predstavljaju se brendovima među kojima su Ayelen, Boody Woody, Bookedo, Brando, Moda Malesh, Pupa Franca, Sartess, Bilja, Onyx, Bowtie wooden style, Oblutak mi priča i brojni drugi, a kompletan popis može se naći na našoj Facebook stranici“, kaže Ivana.

Sajam traje danas i sutra od 10 do 19 sati u Europskom domu u Jurišićevoj 1 u Zagrebu. Ulaz na sajam je za posjetitelje besplatan, a kućni ljubimci su dobrodošli.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP