Prati nas

Promo

Kaufland i P&G doniraju HCK-u 100.000 kuna za djecu u potrebi

‘Iz ljubavi prema djeci’, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda ispunila je svoj cilj i uljepšat će živote potrebite djece i njihovih obitelji diljem Hrvatske. Zahvaljujući prodaji P&G-ovih proizvoda u Kauflandu prikupljeno je 100.000 kn s kojima će se poboljšati životni uvjeti potrebite djece u Hrvatskoj.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

foto: PR

“Iz ljubavi prema djeci“, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda ispunila je svoj cilj i uljepšat će živote potrebite djece i njihovih obitelji diljem Hrvatske. Zahvaljujući prodaji P&G-ovih proizvoda u Kauflandu prikupljeno je 100.000 kn s kojima će se poboljšati životni uvjeti potrebite djece u Hrvatskoj.  Inicijativu je i ove godine podržao Hrvatski Crveni križ koji je uskladio podatke o obiteljima u najvećoj potrebi.

Ne postoje riječi s kojima bismo opisali koliko smo sretni radi uspjeha kampanje “Iz ljubavi prema djeci”. Mnoga djeca i dalje žive u velikoj oskudici i ovo je velika pomoć koja će nacrtati osmijeh na njihova lica. Još jednom zahvaljujemo svima koji su prepoznali važnost ove plemenite inicijative.” – izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.


Zadovoljstvo sredstvima koja su prikupljena u ovoj kampanji, a kojima će se podržati obitelji sa djecom u iznimnim potrebama diljem Hrvatske dijele i u P&G-u, tvrtki inicijatoru akcije. “Zahvaljujemo svim kupcima što su u Kauflandu kupovali upravo P&G proizvode kao što su Ariel, Lenor, Pampers ili Gillette i što su time pomogli obiteljima u potrebi. ” – rekla je Roberta Čirjak, Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku.

Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. “Zahvaljujemo svim našim kupcima na sudjelovanju u humanitarnoj inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“. Iznimno smo ponosni što se toliko kupaca odazvalo i uključilo jer ovaj program pomoći ne bi bilo moguće realizirati bez njih.“ – izjavila je Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland.

Ambasadorica projekta, voditeljica i mama Marijana Batinić, također je kupovinom P&G proizvoda pomogla programu pomoći za djecu u potrebi. “Sretna sam što sam bila u mogućnosti pomoći, nezamislivo je da se u moderno doba borimo s pojavom siromaštva. Iz tog razloga, sretna sam što sam bila dio ove divne akcije. Hvala svima koji su sudjelovali.“ – izjavila je.

Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u Kauflandu je trajala od 2. do 29. studenog,  2017. godine. U ovu plemenitu kampanju mogli su se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda kao što su Always, Pampers, Head&Shoulders, Pantene, Ariel, Jar, Lenor, Old Spice i Gillette. Svakom kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu kupci su pomogli prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj.

.

Promo

Ovaj vikend dođite na Made by: Sajam kreativnosti

Ako vam je ikad zasmetala ponuda istih ili vrlo sličnih stvari po buticima u trgovačkim centrima, onda je ovaj sajam mjesto za vas. Kreativci iz Hrvatske i svijeta pokazat će ručno rađen nakit, torbe, odjeću, igračke i slično te će svatko moći pronaći nešto za sebe.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Razmišljate li o daru za Valentinovo za nekog vama posebnog ili biste sami sebe željeli počastiti nečim unikatnim, ovaj vikend svakako dođite u Europski dom gdje se održava “Made by: sajam kreativnosti“.

Ovaj sajam okuplja umjetnike, kreativce i zanatlije koji vlastitim rukama izrađuju torbe, odjeću, nakit, ukrase, igračke i razne druge stvari kakvih zasigurno nema nigdje drugdje.


Pokretačica ovog jedinstvenog sajma je Ivana Pavlović, i sama autorica začudnih i jedinstvenih torbi, koja nam je rekla malo više o “Made by sajmu”.

“Ovo je već druga godina da izlažemo u Europskom domu. Prošli je sajam bio vrlo uspješan pa smo se opet vratili na isto mjesto. I ove godine, kao i prošle, izlaže tridesetak kreativaca i umjetnika koji se bave najrazličitijim stvarima – od dizajniranja nakita i raznih ukrasa, pa do torbi odjeće i sličnog. Ovdje se može naći za svakoga ponešto tako da je svakako vrijedno zaviriti na sajam.“

Kreativci koji izlažu na sajmu su domaći, ali ima i stranaca. “Okupili smo priličan broj vrlo zanimljivih ljudi koji rade stvarno sjajne stvari. Do kraja 2020. planiramo još nekoliko sajmova. Ove godine predstavljaju se brendovima među kojima su Ayelen, Boody Woody, Bookedo, Brando, Moda Malesh, Pupa Franca, Sartess, Bilja, Onyx, Bowtie wooden style, Oblutak mi priča i brojni drugi, a kompletan popis može se naći na našoj Facebook stranici“, kaže Ivana.

Sajam traje danas i sutra od 10 do 19 sati u Europskom domu u Jurišićevoj 1 u Zagrebu. Ulaz na sajam je za posjetitelje besplatan, a kućni ljubimci su dobrodošli.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP