Prati nas

Vijesti

Hoće li poskupjeti pogrebi zbog nedostatka radne snage?

U riječkom poduzeću Kozala imaju otvoren natječaj za četiri grobara. Varaždinski Parkovi objavili su ovog mjeseca oglas za četiri grobara/mrtvonosca. Preloški Pre-kom traži grobara i nudi plaću od 5000 kuna, naknadu troška prijevoza ili cipelarinu, 1250 kuna regresa i isto toliko božićnice, 600 kuna uskrsnice, 600 kuna dara za djecu.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Zakopani živi
foto: BigStock

Nitko neće u grobare, ali ne samo u grobare. Nedostatak radne snage zahvatio je i pogrebnu industriju. Na sjeveru Hrvatske, nemoguće je pronaći grobare, zbog čega će valjati podići plaće i, možda, više naplaćivati usluge ukopa, javlja Večernji list.

Direktorica čakovečkog Čakoma Snježana Tkalčec Avirović otkriva da se posljednjih godinu dana suočavaju s povećanim odlaskom radnika koji odlaze u inozemstvo, a njihova se mjesta teško popunjavaju.


“Riječ je o specifičnom i teškom poslu koji ne može raditi svatko jer psihički nije spreman za takav rad. Plaće nisu visoke, od 4000 do 4800 kuna“ kazao je za Večernji list Lenko Ugrinić, direktor tvrtke Nasadi uz Zadra.

„Takav trend prisutan je za sva niže vrednovana radna mjesta u komunalnim djelatnostima koje obavljamo, a najzamjetniji je za radna mjesta radnika na postupanju s otpadom, komunalnog radnika, radnika na pogrebnim uslugama, vozača komunalnog vozila i interventnog vozača za prijevoze pokojnika. Zbog toga razmišljamo o podizanju cijena pogrebnih usluga kako bismo povećali plaće tih radnika. Za istom mjerom trebat ćemo posegnuti i kod drugih komunalnih usluga“, ističe Tkalčec Avrilović.

U riječkom poduzeću Kozala imaju otvoren natječaj za četiri grobara. Varaždinski Parkovi objavili su ovog mjeseca oglas za četiri grobara/mrtvonosca. Preloški Pre-kom traži grobara i nudi plaću od 5000 kuna, naknadu troška prijevoza ili cipelarinu, 1250 kuna regresa i isto toliko božićnice, 600 kuna uskrsnice, 600 kuna dara za djecu. Iskustvo nije potrebno, javlja Večernji.

.

Vijesti

Njemačka vlada duhovitim videom apelira na mlade da ostanu doma

“Skupili smo svu hrabrost i napravili ono što se od nas očekivalo. Jedinu ispravnu stvar – ništa. Apsolutno ništa, bili smo lijeni poput rakuna.”

Silvija Novak

Objavljeno

|

Njemačka vlada pokrenula je neobičnu i vrlo duhovitu kampanju obuzdavanja širenja koronavirusa u kojoj se obraća mladima te od njih traži da postanu junaci svoga doba tako što neće raditi apsolutno ništa.

Video koji se počeo emitirati u Njemačkoj prikazuje postarijeg gospodina koji se prisjeća davne 2020. godine kad su on i tadašnja generacija mladih spasili zemlju od nevidljive opasnosti tako što su se po cijeli dan izležavali na kauču.


“Bila je zima 2020. kad su sve oči u zemlji bile uprte u nas. Tek sam napunio 22 godine i studirao sam inženjerstvo u Chemnitzu kad je stigao drugi val. S 22 godine se želiš zabavljati, studirati, upoznavati ljude i sve to, izlaziti na piće s prijateljima. No sudbina je za nas imala drugačije planove. Nevidljiva opasnost je zaprijetila svemu u što smo vjerovali. Odjednom, sudbina naže zemlje bila je u našim rukama”, priča gospodin Anton Lehmann.

“Skupili smo svu hrabrost i napravili ono što se od nas očekivalo. Jedinu ispravnu stvar – ništa. Apsolutno ništa, bili smo lijeni poput rakuna. Čitave dane i noći držali smo svoje guzice u kućama i borili se protiv širenja virusa. Naš kauč bio je prva crta bojišnice, a naše strpljenje bilo je naše oružje. Znate, ponekad se nasmijem sam sebi kad se sjetim tog vremena. To je bila naša sudbina. Tako smo postali junaci, tada, u doba koronavirusa na zimu 2020., ” opisuje Lehmann kako je njegova generacija spasila svijet.

Video završava porukom: “Postani heroj! Ostani doma! Zajedno protiv korone.”

Pogledajte video:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP